Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2020 realizowane w ramach zadania „Modernizacja nawierzchni dróg gminnych” wraz z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg wiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2020 realizowane w ramach zadania „Modernizacja nawierzchni dróg gminnych” wraz z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg wiejskich. W ramach przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje do wykonania modernizację nawierzchni dróg wiejskich poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy i poboczy dróg materiałem kamiennym na następujących odcinkach:: 1) Barwałd Dolny – droga „Przymiarki” 2) Chocznia – droga „Os.. Komanie – boczna” 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wiejskich W zakresie prac do wykonania ujęto m.in.: 1) Ścinanie poboczy 2) Roboty ziemne 3) Uzupełnienie podbudowy dróg kruszywem łamanym 4) Skropienie podbudowy asfaltem 5) Wykonanie nawierzchni bitumicznej – warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej 6) Uzupełnienie podbudowy poboczy dróg 7) Frezowanie nawierzchni bitumicznych 8) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych Dodatkowo zamówienie obejmuje: urządzenie zaplecza budowy, urządzenie placu budowy, wykonanie tymczasowego zasilania placu budowy w wodę i energię elektryczną (jeżeli wystąpi taka potrzeba) oraz zawarcia umowy z dostawcami w/w mediów na czas realizacji zadania (jeżeli wystąpi taka potrzeba), przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, przekazanie Zamawiającemu atestów na wszystkie wbudowane materiały drogowe w tym kruszywo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną