Gmina Biecz ogłasza przetarg
- Adres: 38-340 Biecz, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
Rynek 1
38-340 Biecz, woj. małopolskie
tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
REGON: 37044061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BIECZ W 2020 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Biecz w 2020 r. z podziałem na niżej opisane zadania: Zadanie 1 - Remont drogi dojazdowej do pól „Na Jasiczka” w miejscowości Głęboka o długości 290 m. Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Głęboka obok remizy OSP. Zadanie 3 - Modernizacja drogi gminnej „Korczyna-Libusza” w miejscowości Korczyna. Zadanie 4 - Modernizacja drogi gminnej „Wygon ” w miejscowości Binarowa. Zadanie 5 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sitnica. Zadanie 6 - Modernizacja drogi gminnej „Nad Szkołą” w miejscowości Libusza. Zadanie 7 - Modernizacja drogi gminnej „ ul. Tysiąclecia” w Bieczu . 2. Zadanie 1 realizowane z udziałem środków z budżetu Województwa Małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych na remont dróg dojazdowych do pól. Zadania 2,3,4,5 realizowane w ramach Funduszy Sołeckich oraz ze środków własnych budżetu Gminy. Zadania 6,7 realizowane ze środków własnych budżetu Gminy. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań został opisany w: 1) dla zadania 1 – Dokumentacji Projektowej – stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, przedmiarze robót – stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 2) dla zadań 2,3,4,5,6 i 7 – Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, przedmiarach robót – stanowiących zał. nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary robót, który załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 5. Stosowanie materiałów równoważnych. W przypadku użycia w Dokumentacji projektowej określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. 7. Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie czynności związane z przedmiotem zamówienia, w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni, roboty wykończeniowe, wykonanie ogrodzenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Zamawiający wymaga - jeśli dotyczy - dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów. 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa ul. Białej i ul. Hubala w Jawiszowicach – remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych nieulepszonych
Dodano: 2024-04-09 - „Modernizacja ul. Pasternak w Skale oraz placu przy kościele w m. Minoga”
Dodano: 2024-04-09 - „Remont drogi gminnej Jordanów – ul. Komunalna do TAPI 471007K położonej na działkach nr ewid. 5306/1, 2014/2, 2015/4, 2015/6, 5711 w miejscowości Jordanów w km 0+465 – 0+900”
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2024
Dodano: 2024-03-14 - Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2024 roku
Dodano: 2024-03-06 - Naprawa poboczy na ul. Mickiewicza
Dodano: 2024-03-06 - Remont drogi gminnej Szczurowa Brzezinki-Wola Przemykowska nr 250531 K w m. Kwików, Księże Kopacze, Wola Przemykowska długość 1776,0 m w km 4+133,00 do 5+909,00
Dodano: 2024-03-01 - Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Miasta Bochnia
Dodano: 2024-03-01 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
Dodano: 2024-02-27