Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Romów 11 i 13

Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 886 30 63 , fax. 81 886 81 40
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
    ul. Dęblińska 2 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 886 30 63, fax. 81 886 81 40
    REGON: 43270762400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Romów 11 i 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bezpiecznej na istniejących placach zabaw przy budynkach mieszkalnych w Puławach przy ul. Romów 11 i 13. Istniejące place zabaw przy ul. Romów 11 o pow. 144,40 m2 oraz przy ul. Romów 13 o pow. 219,25 m2, posiadają nawierzchnie ze żwiru wymieszanego w okresie eksploatacji z gruntem rodzimym. Na fragmentach wykonane są nawierzchnie bezpieczne z płyt z granulatu, które SA w złym stanie technicznym. Place zabaw są wyposażone w urządzenia zabawowe, oraz piaskownice. Stan techniczny piaskownic i urządzeń zabawowych jest dobry, natomiast nawierzchnia placów nie odpowiada wymogom obowiązujących w tym zakresie norm PN-EN 1176, PN-EN 1177. Zakres zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze: - rozebranie istniejącej nawierzchni bezpiecznej łącznie z obrzeżami, - usuniecie nawierzchni żwiru z gruntem rodzimym wraz z jego wywozem, - wypoziomowanie i przygotowanie podłoża pod warstwy pod nawierzchnię bezpieczna do poziomu 27 cm od projektowanego zera placu zabaw, - zdemontowanie huśtawki na placu zabaw przy ul. Romów 13 (plac zabaw w kształcie koła) i zamontowanie jej w nowym miejscu w celu zapewnienia strefy bezpieczeństwa) Roboty budowlane: - wykonanie podbudowy z piasku gr. 5,0 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego u uziarnieniu 0,5 - 5 mm i gr. 5 cm, - wykonanie nawierzchni z płyt z granulatu gumowego SBR o gr. 70 mm w kolorze czerwonym i 30 mm w kolorze zielonym, zgodnie z załączonym rysunkiem, nawierzchnie amortyzujące upadki powinny posiadać ważne certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452362105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 PLN ( słownie : jeden tysiąc zł. ) . 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.11.2012 r. do godz. 09:45 3.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. 4.Wadium może być wniesione w jednej z form : - Pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku 09 1020 3219 0000 9802 0050 2146 o uznaniu przez zamawiającego , że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - Gwarancjach bankowych - Gwarancjach ubezpieczeniowych - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 6.W pozostałych przypadkach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy pzp 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium : 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. . 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.np.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach