Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni betonowej w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych /Pyle/ w miejscowości Siołkowa.

Wójt Gminy Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450204 , fax. 018 4450204
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Grybów
    ul. Jakubowskiego 33 33
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450204, fax. 018 4450204
    REGON: 49000749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni betonowej w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych /Pyle/ w miejscowości Siołkowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni betonowej w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych /Pyle/ w miejscowości Siołkowa w ilości 2520 metrów kwadratowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1,a mianowicie: a)oferta cenowa - wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)uprawnienia: kierownika budowy do kierowania robotami w branży drogowej zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; e)wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte zrealizowanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem że roboty zostały wykonane należycie i którzy przedłożą wykaz tych zamówień, -rodzajem: uznaje się budowę, remont lub przebudowę minimum jednego odcinka drogi publicznej w zakresie wykonania nawierzchni betonowej w ilości minimum 2520m?. -wartością: uznaje się budowę, remont lub przebudowę minimum jednego odcinka drogi publicznej o wartości robót nie mniejszej niż cena w ofercie, f)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g)kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej; h)umowa - wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji; i)kserokopia dowodu wniesienia wadium; j)wykaz tych części zamówienia które wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach