Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino

Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83314 Somonino, Sławki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 684 12 26
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o.
    Sławki 1a
    83314 Somonino, woj. pomorskie
    tel. 58 684 12 26
    REGON: 22101875300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpru.slawki.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ) i obejmuje: - zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót lub odcinka robót na czas ich realizacji. - wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu frakcji 0-31,5mm o grubości min. 5cm po zagęszczeniu (podbudowa zostanie wykonana na uprzednio Wykonanej przez Zamawiającego dolnej warstwie podbudowy z kruszywa lub stabilizacji cementowej), - mechaniczne skropienie wykonanej górnej podbudowy emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej AC11S o grubości min. 5cm po zagęszczeniu dla dróg kategorii ruchu KR1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 PZP muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Przedmiotowe roboty budowlane będą realizowane w miejscowościach znajdujących się na terenie gminy Somonino. Planowana łączna ilość nawierzchni jaką Zamawiający zamierza zlecić do realizacji Wykonawcy zawiera się w przedziale od 15.000m2 do 20.000m2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym jednorazowe zlecenie nie może być mniejsze niż 1000m2 i nie większe niż 2000m2 nawierzchni, za wyjątkiem do 3 odcinków dróg których powierzchnia będzie zawierała się w przedziale od 500m2 do 1000m2. Najpóźniej do 31.03.2018r. Zamawiający przedstawi Wykonawcy harmonogram realizacji odcinków dróg w poszczególnych miejscowościach. Powyższy harmonogram może zostać zmodyfikowany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Zlecenia na wykonanie poszczególnych odcinków dróg będą kierowane do Wykonawcy drogą elektroniczną na podany w umowie adres e-mail. Realizacja robót budowlanych przez Wykonawcę nastąpi najpóźniej w terminie 21 dni od daty otrzymania zlecenia. Realizacja i odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w STWiORB oraz w umowie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma prawo dokonać oględzin odcinka drogi jaki będzie realizował oraz wnieść w formie pisemnej wszelkie uwagi i zalecenia nt. stanu dolnej warstwy podbudowy. Zamawiający jest zobowiązany do powyższego niezwłocznie się ustosunkować. Na każdy wykonany odcinek drogi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 24 miesięcy, lecz nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający zachowuje prawo do zmian - zmniejszenia ogólnej powierzchni (m2) realizowanych odcinków nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, a także ma prawo do skorzystania z prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości powierzchni (m2) przedmiotowych robót budowlanych przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%, o ile Zamawiający będzie posiadał na ten cel środki finansowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zlecenia wykonania nawierzchni asfaltowej wraz z skropieniem emulsją bez uprzedniego wykonania podbudowy (np. remont zużytej nawierzchni asfaltowej przygotowanej przez Zamawiającego). Wobec powyższego Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmiany zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za realizację przedmiotowych robót budowlanych, ani też żądanie realizacji umowy do wysokości 100% ceny umownej. Faktura za wykonany odcinek drogi zostanie wystawiona przez Wykonawcę po podpisaniu przez strony protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez uwag. Zapłata należności nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w pieniądzu i wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 61 8309 0000 0081 2523 2000 0010. Na przelewie należy umieścić adnotację : „Wadium - nawierzchnie asfaltowe”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, należycie wykonał co najmniej cztery roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach