Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w 2017 r. w ramach środków z Funduszu Sołeckiego

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w 2017 r. w ramach środków z Funduszu Sołeckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w 2017 r. w ramach środków z Funduszu Sołeckiego. 2. Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach: 1) Część I zamówienia – Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Jurusia” w m. Grudna Kępska. 2) Część II zamówienia - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Patrzyka” w m. Korczyna . 3) Część III zamówienia - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Chmiela” w m. Libusza. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Część I:. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Jurusia” w m. Grudna Kępska. a) zakres rzeczowy: 1) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 3) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 6) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po uwałowaniu, grubość 8 cm- Pobocza. b) dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 3.2 Część II: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Patrzyka” w m. Korczyna . a) zakres rzeczowy: 1) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 6) Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej warstwy jezdni , mechaniczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm. 7) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km- koparki o pojemności łyżki 0,40 m3. b) dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 3.3 Część III: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej „Na Chmiela” w m. Libusza. a) zakres rzeczowy: 1) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 3) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 6) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po uwałowaniu , grubość 8 cm- Pobocza. b) dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 4. Przy realizacji zamówienia, dla wszystkich części zamówienia wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki wynikające z istotnych postanowień umowy. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) Zamawiający wymaga, stosownie dla każdej części zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: dla części I, II, III: - wykonania robót przygotowawczych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, - wykonania nawierzchni, - wykonania poboczy. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy celem potwierdzenia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 5. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacją przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. 6. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona dla jednej, dwu lub trzech części zamówienia i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach