Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych - umowa ramowa

Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
    ul. Tanowska 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
    REGON: 81004858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych - umowa ramowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót asfaltowych na podstawie zamówień wykonawczych udzielanych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, na zasadach określonych w umowie ramowej. 2. Wszelkie roboty, o których mowa w pkt. 1 należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną. 3. Wykonawca powinien posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania robót w danym zakresie. 4. W przypadku zamówień wykonawczych, które wymają Kierownika budowy Wykonawca zapewni kierownika na własny koszt. 5. Gwarancja: od 36 do 60 miesięcy 6. Przedmiotem umowy ramowej jest zakres robót udzielanych w zamówieniach wykonawczych. Zamówienia te będą zawierały szczegółowy opis robót do wykonania. 7. Zamawiający zastrzega, że w zamówieniach wykonawczych zakres zawarty w umowie ramowej może zawierać tylko wybrane elementy robót. 8. Robocizna, materiały i sprzęt są po stronie Wykonawcy. 9. Wszystkie materiały użyte w trakcie realizacji robót muszą posiadać odpowiednie aprobaty, atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, które potwierdzą założenia zawarte w dokumentacji projektowej i zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej w chwili odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych. I. Wykonanie nawierzchni z warstw bitumicznych przy użyciu rozściełacza mas wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym - warstwa ścieralna o grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S - 9 000 m2 II. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej przy zużyciu emulsji 0,5kg/m2 - 9 000 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku: a) podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru. b) podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu – zgodnie z art. 23 ustawy PZP. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu załączniku nr 2 do SIWZ oraz zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach - załączniku nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach