Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
ul. Tanowska 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
REGON: 81004858600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych - umowa ramowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót asfaltowych na podstawie zamówień wykonawczych udzielanych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, na zasadach określonych w umowie ramowej. 2. Wszelkie roboty, o których mowa w pkt. 1 należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną. 3. Wykonawca powinien posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania robót w danym zakresie. 4. W przypadku zamówień wykonawczych, które wymają Kierownika budowy Wykonawca zapewni kierownika na własny koszt. 5. Gwarancja: od 36 do 60 miesięcy 6. Przedmiotem umowy ramowej jest zakres robót udzielanych w zamówieniach wykonawczych. Zamówienia te będą zawierały szczegółowy opis robót do wykonania. 7. Zamawiający zastrzega, że w zamówieniach wykonawczych zakres zawarty w umowie ramowej może zawierać tylko wybrane elementy robót. 8. Robocizna, materiały i sprzęt są po stronie Wykonawcy. 9. Wszystkie materiały użyte w trakcie realizacji robót muszą posiadać odpowiednie aprobaty, atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, które potwierdzą założenia zawarte w dokumentacji projektowej i zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej w chwili odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgadniane z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych. ZAKRES ROBÓT: 1. Wykonanie nawierzchni z warstw bitumicznych przy użyciu rozściełacza mas wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym - warstwa ścieralna o grubości 3 cm z betonu asfaltowego SMA 11S - 900 m2; 2. Wykonanie nawierzchni z warstw bitumicznych przy użyciu rozściełacza mas wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym - warstwa wiążąca o grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC 16W - 900 m2; 3. Wykonanie nawierzchni z warstw bitumicznych przy użyciu rozściełacza mas wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym - warstwa ścieralna o grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S - 12500 m2; 4. Wykonanie nawierzchni z warstw bitumicznych przy użyciu rozściełacza mas wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości 6 cm z betonu asfaltowego AC 11W - 550 m2; 5. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej przy zużyciu emulsji 0,5kg/m2 - 11200 m2; 6. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5cm - 3200 m2; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku: a) podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru. b) podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu – zgodnie z art. 23 ustawy PZP. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu załączniku nr 2 do SIWZ oraz zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach - załączniku nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ulicy Matejki w Bobolicach
Dodano: 2024-06-27 - Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
Dodano: 2024-05-17 - "Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Koszewko"
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r.
Dodano: 2024-02-07 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu, poprzez przebudowę dróg powiatowych
Dodano: 2023-12-29 - Przebudowa DW 126 odc. Stara Rudnica-Siekierki– zamówienie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Dodano: 2023-12-29 - Remont drogi powiatowej nr 1274Z Szczecinek-Gałowo
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa DW 177 odc. Mirosławiec - Tuczno
Dodano: 2023-12-08 - Remont dróg gminnych.
Dodano: 2023-11-23