Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 1231D w m. Czerniec.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Platforma znajdująca się pod adresem: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl ; www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl ;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 1231D w m. Czerniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia było wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 1231D w m. Czerniec. 1) Zakres zamówienia obejmował wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 1231D w m. Czernie”. Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót, polegających na ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej (gr. 8+4 cm), na szerokości 5,5m, na długości 600 m, wykonanie poboczy umocnionych kruszywem łamanym oraz ferezem asfaltowym z rozbiórki istniejącej nawierzchni, plantowanie rowów przydrożnych, wycięcie i wykarczowanie krzaków, krzewów i podszycia wraz z karczowaniem rosnących w rowach. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: 1. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 3 cm – 2 400,00 m2. 2. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne podłoża w gruntach kat. I-IV – gr. 30 cm (poszerzenie jezdni) - 1 356,00 m2. 3. Wywóz wraz załadunkiem i odwozem materiału z korytowania, na odległość do 10 km - 406,80 m3. 4. Kosz utylizacji na wysypisku - 569,52 t. 5. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w wytwórni o wytrzymałości Rm 5 MPa, grubość warstwy 15 cm (poszerzenie jezdni) - 1 356,00 m2. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, frakcji 0-31,50mm, grubość warstwy 15 cm (poszerzenie jezdni) - 1 176,00 m2. 7. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych nieulepszonych, w ilości 0,5kg asfaltu na 1 m2 - 1 176,00 m2. 8. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca z AC 16W,grubość warstwy 8 cm - 792,00 m2. 9. Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych ulepszonych, w ilości 0,3 kg asfaltu na 1 m2 - 792,00 m2. 10. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna z AC 11S,grubość warstwy 4 cm - 3 300,00 m2. 11. Nawierzchnia poboczy z frezowiny pozyskanej z rozbiórki drogi o grubości 5 cm (szerokość 0,75m) - 900,00 m2. 12. Wykonanie pobocza utwardzonego z kruszywa łamanego, frakcji 0-31,50mm, grubość warstwy 10 cm - 900,00 m2. 13. Plantowanie mechaniczne skarp i dna rowu w gruncie kat I-III wraz z wycięciem krzaków - 4 200,00 m2. 14. Wywóz wraz załadunkiem, odwozem materiału z plantowania rowów wraz z utylizacja na składowisku odpadów - 210,00 m3. 15. Wykonanie odcinka przejściowego nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchni jezdni, na odcinku ok 10 m. 16. Wykonanie nawierzchni zjazdu na drogę wewnętrzna na dz. Nr 86/2 o obrębie pasa drogowego drogi powiatowej. 17. Zabezpieczenie (oznakowanie) robót. 18. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona SIWZ i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar nie stanowi podstawy wyceny, jest jedynie dokumentem pomocniczym do szacowania wartości zadania). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 – tekst jednolity) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót bitumicznych, b) robót rozbiórkowych i porządkowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach