Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 170 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6866342 , fax. 058 6866960
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5 5
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6866342, fax. 058 6866960
    REGON: 19059790900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 170 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej transportu rolnego dz. nr 170 w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie , gmina Kościerzyna. Zakres robót obejmuje: 1.Wykonanie mechaniczne koryta gł. 30 cm na całej szerokości jezdni (150 x 5 m) - 750 m2 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie o gr. 15 cm - 750 m2, 3.Ułożenie warstwy wiążącej, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 750 m2 4.Ułożenie warstwy ścieralnej, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 750 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty drogowe polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni dróg o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2. 1.2. Wskaże osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. 1.3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 1.4. Udzieli minimum 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Wykaz robót sporządzony wg wzoru c. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w załączeniu uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa d. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Pzp e. Kosztorys sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót f. Upoważnienie do podpisania oferty ( w przypadku podpisania oferty przez osobę wyznaczoną do reprezentowania firmy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koscierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną