Urząd Miasta Chorzowa Wydział Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032/2412-447
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chorzowa Wydział Usług Komunalnych
ul. Rynek 1 1
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032/2412-447 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni alejek i placów w Parku Hutniczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni z płyt granitowych, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie wymogów art. 22 ustawy oraz złożenie stosownego oświadczenia - załącznik nr 2, 2. Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Warunki oceniane bedą na zasadzie ich spełnienia lub niespełnienia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa- załącznik nr 1, 2. Oświadczenie nr 1 w trybie art. 22 - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie nr 2, gwarancja - załącznik nr 3, 4. Zaparafowany przez osobę podpisującą ofertę projekt umowy - załącznik nr 4, 5. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru i specyfikacji technicznej - załącznik nr 5, 6. Aktualny wypis z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, dostarczony w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną