Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI, A TAKŻE DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO SKATEPARKU W OBIEKCIE SPORTOWYM KARPACKA ŁÓDŹ UL. KARPACKA 61

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6361793 , fax. 042 6367980
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6361793, fax. 042 6367980
    REGON: 00032859700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI, A TAKŻE DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO SKATEPARKU W OBIEKCIE SPORTOWYM KARPACKA ŁÓDŹ UL. KARPACKA 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni, a także dostawa i montaż urządzeń do skateparku w Obiekcie Sportowym Karpacka Łódź ul. Karpacka 61 W ramach części A należy wykonać: 1. Korytowanie na całej szerokości płyty skateparku. 2. Wykonanie podłoża w postaci warstw kruszywa. 3. Ustabilizowanie warstw podłoża środkami mechanicznymi - roboty betoniarskie: 4. Wykonanie podbudowy betonowej, beton B-15. 5. Wykonanie warstwy nawierzchni betonowej utwardzonej, beton B-35 dylatowanej. 6. Zatarcie betonu na gładko 7. Wykonanie dwuwarstwowej powłoki elastycznej z wypełnieniem dylatacji na całości płyty. 8. Wykonanie warstw z klińca pod chodnik wokół skateparku 9. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm wokół skateparku o szerokości 1,20 m. 10. Wykonanie obrzeży betonowych wokół płyty skateparku i chodnika. Szczegółowy zakres poszczególnych prac zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacja Techniczna. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać własnych pomiarów i oględzin na miejscu. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z danymi zawartymi w Kosztorysie Ślepym, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. Przedmiar stanowi jedynie orientacyjną wielkość zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac opisanych w SIWZ podwykonawcom. W przypadku podwykonawstwa Wykonawca powinien dołączyć do oferty informację na temat powierzonego podwykonawcy zakresu prac. W stosunku do Zamawiającego podwykonawcy działają na rachunek i ryzyko Wykonawcy. W ramach części B należy dostarczyć i zamontować na Obiekt Sportowy Karpacka ul. Karpacka 61 Łódź: elementy ilość orientacyjne wymiary w cm (długość/szerokość/wysokość) Bank Ramp z quarterem 1 416x732x150 Quarter Pipe 1 320x732x150/190 Spin ramp 1 394x366x150 Funbox do skoków 1 680x366x120 Funbox z grindboxem 1/3 + grindbox 1 720x362x60 Grindbox 7 1 243x121x30/45 Poll jam 1 60x10x50 Poręcz spadowa 1 600x5x30/65 Poręcz prosta 1 400x5x40 Wymienione elementy obrazują zdjęcia dołączone do SIWZ i stanowiące załącznik. W celu zapewnienia wysokiego poziomu jakości w zakresie projektowania, budowy i instalacji elementów skateparku, wymagane są następujące certyfikacje: - wszystkie urządzenia muszą być wykonane według standardów europejskich i normy PN-EN 14974, - wszystkie stalowe komponenty muszą być wykonane przez uprawnionych spawaczy, - skatepark musi posiadać Odbiór Techniczny, Orzeczenie techniczne wydane przez Stowarzyszenie Rzeczoznawców Technicznych Urządzeń Rozrywkowych oraz Deklaracje z Polskimi Normami. Dokumenty te muszą być dostarczone w chwili odbioru skateparku, - Urządzenia muszą być oznaczone Znakiem Zgodności co daje gwarancję, że produkt oraz jego proces wytwarzania są badane i nadzorowane przez niezależną Jednostkę Certyfikującą. Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń do 10 %. Dopuszcza się zastosowanie elementów z tworzywa sztucznego. GWARANCJA: Producent musi zapewnić ograniczoną gwarancję, która spełnia określone wymagania lub je przewyższa. Okresy ograniczonej gwarancji muszą być następujące: - 4 lata ograniczonej gwarancji na materiał konstrukcyjny (sklejkę, drewno, kompozyt), - 3 lata ograniczonej gwarancji na stal galwanizowaną oraz inne stalowe komponenty, - 3 lata ograniczonej gwarancji na powierzchnię jezdną (matę RampLine). Jeżeli zaoferowane wyposażenie różni się od zawartego w specyfikacji, to takie odchylenie musi zostać wyjaśnione szczegółowo i musi zostać złożone z ofertą. Dostarczone wyjaśnienie musi jednoznacznie określać, że po wprowadzeniu zmian Zamawiający otrzyma produkt równej albo lepszej jakości. KONSTRUKCJA: Każdy element musi być wykonany z modułów nie większych niż 1220 mm, połączonych w całość, tworząc cały element. Płyty nośne zewnętrzne (konstrukcje) muszą być wykonane ze sklejki 18 mm podwójnie laminowanej. Całą użytą sklejkę musi obejmować Ograniczona Dożywotnia Gwarancja od Producenta. Płyty nośne wewnętrzne (konstrukcje) muszą być wykonane ze sklejki 18 mm liściastej wodoodpornej. Całą użytą sklejkę musi obejmować Ograniczona Dożywotnia Gwarancja od Producenta. W celu zwiększenia precyzji wykonania, wszystkie zewnętrzne i wewnętrzne płyty nośne (konstrukcje) muszą być wycinane za pomocą maszyny numerycznej CNC. W celu przedłużenia płyty nośnej (konstrukcyjnej) trzeba zastosować łączenie w kształt puzzlea, aby uniknąć rozdzielenia się elementów na skutek dużych obciążeń i naprężeń 90% całego wyposażenia musi być wyprodukowane w kontrolowanym środowisku produkcji, za pomocą odpowiednich narzędzi, przez wykwalifikowanych pracowników - pod kątem precyzji wykonania i mocowania poszczególnych części oraz zgodnie ze sztuką techniczną, wymaganą przy tego typu elementach. Produkcja na miejscu nie jest zgodna z wymogami środowiskowymi i prowadzi do niezadawalającej jakości. Poszczególne sekcje muszą być wewnątrz wzmocnione za pomocą belek o profilu 60x90mm, rozmieszczonych minimum co 250 mm od swoich środków i pokrytych środkiem konserwującym. Wszystkie mocowania (śruby, wkręty) musi obejmować Ograniczona Dożywotnia Gwarancja od Producenta. Belki konstrukcyjne muszą być przykręcone do płyt nośnych za pomocą stalowych, nierdzewnych wkrętów. Na końcu każdej belki muszą znajdować się minimum 2 wkręty. Wszystkie sekcje o przekroju płaskim muszą być pokryte jedną warstwą sklejki liściastej wodoodpornej gr. 18 mm z nałożoną na nią warstwą profesjonalnej nawierzchni jezdnej RampLine gr. 6 mm. Każda powłoka musi być przykręcona do konstrukcji za pomocą nierdzewnych wkrętów. Wszystkie sekcje gdzie zastosowano przekrój w kształcie łuku, muszą być pokryte jedną warstwą 9 mm sklejki liściastej wodoodpornej z dodatkową, profesjonalną nawierzchnią jezdną RampLine gr. 6 mm. Każda powłoka musi być przykręcona do konstrukcji za pomocą nierdzewnych wkrętów. Części ramp muszą być skręcone razem ze sobą za pomocą galwanizowanych śrub 12 mm z nakrętkami zabezpieczonymi teflonową powłoką. Śruby muszą być rozmieszczone wzdłuż krawędzi każdej rampy minimum co 400 mm. 80% krawędzi ramp musi mieć zabezpieczenie ochronne w postaci stalowych płaskowników o szerokości 40mm i grubości takiej jak wierzchnia warstwa - 6mm, również na zakrzywieniach ramp. Płaskowniki muszą być przymocowane stalowymi nierdzewnymi wkrętami do belek tak, jak wynika to z ich ułożenia w konstrukcji, czyli co 250 mm. W 80% obicie musi stanowić element konstrukcyjny urządzenia. Wyjątkiem mogą być tylne obicia, które montuje się na tyłach urządzeń - minimalna ich grubość to 9 mm. Wkręty i śruby znajdujące się po bokach (konstrukcji) muszą być przykręcone na równo z obiciem (przed przykręceniem otwory muszą być rozwiercane i frezowane na maszynie numerycznej CNC tak, aby łebek śruby czy wkrętu schował się). Na płytach bocznych zewnętrznych paneli konstrukcyjnych o gr. 18mm musi zostać zainstalowany system wentylacji w taki sposób, aby powodował swobodny przepływ powietrza przez element. Wszystkie panele boczne muszą być umieszczone na podstawkach z tworzywa sztucznego w celu wyeliminowania wchłaniania wilgoci przez elementy. Podstawki tego typu będą też pełniły funkcję dodatkowego systemu wentylacji. ELEMENT JEZDNY: Końcową powierzchnią jezdną musi być profesjonalna mata RampLine, przykręcona na krawędziach za pomocą nierdzewnych wkrętów. Odstęp wkrętów to minimum 100 mm a pośrodku arkusza - między 200 a 400 mm. 90% otworów pod wkręty musi być przewierconych i rozwierconych pod główki wkrętów za pomocą numerycznej maszyny CNC. 90% krawędzi w macie RampLine musi być fazowanych przy użyciu numerycznej maszyny CNC. Wszystkie główki wkrętów muszą być zagłębione w wierzchniej warstwie nawierzchni jezdnej na 1,5 mm. W celu utrzymania odpowiedniej rozszerzalności materiałowej, między płytami musi być utrzymana 2 mm przestrzeń. BARIERKI OCHRONNE: - Wszystkie urządzenia o wysokości powyżej 1000 mm muszą mieć poręcze ochronne wzdłuż tyłu i boków podestu (nie dotyczy to wysokich funboxów do skoków, gdzie zastosowanie barierek w takim elemencie prowadzi do zwiększenia ryzyka wypadku). - Barierki muszą posiadać pionowe poprzeczki, aby nie prowokowały nikogo do wspinania się. - Wysokość barierek ochronnych ponad podestem musi wynosić co najmniej 1200mm. - Poręcze muszą być wykonane ze stali galwanizowanej, z profilów 50x30x2 i 35x35x2 oraz kątownika 35x35x2. - Tylne i boczne barierki muszą być skręcone razem ze sobą za pomocą śrub i nakrętek z teflonową wkładką. - Barierki muszą być przymocowane do ramp przy pomocy śruby kotwiącej. STAL: - Coping musi być wykonany z rury stalowej o średnicy 50 mm. - Coping musi być przymocowany do podestów za pomocą stalowych nierdzewnych wkrętów typu Spax lub torx w dwóch rzędach i w odstępach 150 mm i 300 mm. Końcówki rur muszą być zaślepione, aby zapobiec skaleczeniom w palce. - Copingiem na box-ach może też być stalowy profil o wymiarach 50x30x2. - Na podestach gdzie jest zainstalowany coping, muszą być zamocowane blachy wzdłuż copingu o tej samej grubości co wierzchnia warstwa RampLine i o szerokości 120 mm, aby chronić górną warstwę jezdną od zadrapań i porysowania. - Wszystkie kątowniki muszą mieć na zgięciu zaokrąglenia (stal walcowana na zimno). - Poręcze do ślizgania się muszą być zamontowane na 6 mm blachach o wymiarach 60x300mm i przykręcone do podłoża za pomocą wkrętów. - Wszystkie copingi i kątowniki do ślizgania się muszą być galwanizowane po ich przygotowaniu, aby uniknąć korozji. - Wszystkie otwory na blachach muszą być rozwiercone i fazowane tak, aby po przykręceniu wkrętów główki nie wystawały. - Wszystkie blachy najazdowe nie mogą być grubsze niż 3mm, aby zapewnić swobodne najeżdżanie. - Wszystkie blachy najazdowe muszą stykać się z podłożem i muszą tworzyć swobodną linię przejazdu. - Wszystkie blachy muszą być przykręcone do ramp za pomocą nierdzewnych stalowych wkrętów. - Na narożach i na kantach piramid progi metalowe muszą tworzyć gładkie przejście. - Wszystkie odsłonięte krawędzie maty RampLine muszą być zabezpieczone galwanizowanymi stalowymi płaskownikami o grubości 6 mm i szerokości 40 mm. Płaskowniki muszą być przymocowane wzdłuż środkowej linii co 250 mm za pomocą wkrętów. ZAŁĄCZNIKI: - Między płytami RampLine musi być utrzymana 1 mm przestrzeń dla ich swobodnego rozprężania się. - Wszystkie boczne płyty konstrukcyjne w podestach muszą mieć zainstalowany system wentylacji. - Wszystkie płyty nośne konstrukcyjne muszą opierać się na podkładkach o gr.18 mm, w celu dodatkowej wentylacji i izolacji przed wodą. TOLERANCJE: - Wszystkie wystawione krawędzie muszą być ochronione galwanizowaną stalą. - Copingi mogą wystawać nie bardziej niż 12 mm ponad powierzchnię blatu. - Wszystkie promienie nie mogą zmienić się bardziej niż 20 mm od określonego wymiaru. - Przestrzenie otworów na środku arkusza płyty muszą być w odstępach minimum 400 mm. - Przestrzenie otworów na krawędziach arkusza płyt muszą być w odstępach minimum 250 mm - Wszystkie otwory przy krawędziach stykających się ze sobą muszą być symetryczne. - Wszystkie połączenia śrubowe muszą być zakończone podkładką i nakrętką z teflonem. - Długość urządzeń może się różnić do 10% w zależności od kątów. Computerized Numerical Control (CNC) to komputerowe sterowanie numeryczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac opisanych w SIWZ podwykonawcom. W przypadku podwykonawstwa Wykonawca powinien dołączyć do oferty informację na temat powierzonego podwykonawcy zakresu prac. W stosunku do Zamawiającego podwykonawcy działają na rachunek i ryzyko Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą prowadzone prace, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z danymi zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. Na obiekt pływalni Wodny Raj ul. Wiernej Rzeki 2 w Łodzi dostarczyć i zamontować 2 elementy: elementy ilość orientacyjne wymiary w cm (długość/szerokość/wysokość)) Funbox z grindboxem 1 720 x 244 x 90 Poręcz spadowa 1 600 x 5 x 30/65
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj dla części A dwie roboty polegające wykonaniu podbudowy i nawierzchni pod obiekt sportowy, a dla części B dwie roboty polegające na dostawie i montażu elementów skateparku (co najmniej 5 elementów). 2.2. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.1. Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 2.1. - 2.2. 3.2. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.3. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.4. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.5. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty wykonawcy albo unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy dołączyć zdjęcia i opis urządzeń (dotyczy części B). 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - załącznik nr 3 do oferty. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usługi. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.5. i 1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1. Dokumenty o których mowa w pkt 2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.5., 1.6. muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach