Przetargi.pl
Wykonanie nasadzeń 430 szt. drzew liściastych i 8 szt. drzew iglastych wzdłuż pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nasadzeń 430 szt. drzew liściastych i 8 szt. drzew iglastych wzdłuż pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nasadzeń 430 szt. drzew liściastych i 8 szt. drzew iglastych wzdłuż pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Wrocławskiego zarządzane przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego. 3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji usługi, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca wykona prace zgodnie z zakresem zawartym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz planem nasadzeń - załącznik nr 1 i nr 9 do SIWZ. 2) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania prac, a przed rozpoczęciem prac stanowiących przedmiot umowy wykona na własny koszt i uzgodni projekt zastępczej organizacji ruchu (schemat) na czas wykonywania prac. 3) Wykonawca wykona i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie prac i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji przedmiotu umowy na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac w sposób widoczny podczas wykonywania prac związanych z nasadzeniami drzew i utrzymanie ich w należytym stanie przez cały okres ich trwania. 4) Wykonawca rozpocznie prace w terminie 14 dni od daty przekazania terenu prowadzonych prac pod rygorem naliczenia kar. 5) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, strzec mienia znajdującego się na terenie prac, utrzymać jezdnie wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia prac. 6) Wykonawca w trakcie realizacji nasadzeń zobowiązany jest zgłaszać prace ulegające zakryciu Zamawiającemu na dwa dni przed zakryciem. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z wymogami BHP oraz p-poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji przedmiotu umowy norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca. 8) Pracownicy i sprzęt muszą być wyposażeni w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzonych prac. 9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy przejmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoim działaniem i zaniechaniem przy wykonywaniu zadań objętych umową w stosunku do osób trzecich i Zamawiającego. 10) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., o odpadach (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn.zm.), ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach; 11) Wykonawca na bieżąco usuwa odpady i porządkuje teren po wykonanych pracach najpóźniej do dwóch dni, a także wywozi wszelkie pozostałości z terenu prowadzonych prac przed dniami wolnymi od pracy tj. przed niedzielami i świętami. 12) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pielęgnację nasadzonych drzew gwarantującą udatność nasadzeń zgodnie z SST - 12 miesięcy od zakończenia prac. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach