Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
- Data zamieszczenia: 2013-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie narzędzi/aplikacji do prowadzenia badań Skalą Ryzyka Psychospołecznego w wersji on - line - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie narzędzi/aplikacji do prowadzenia badań Skalą Ryzyka Psychospołecznego w wersji on - line. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki od nr 1 do nr 2 do SIWZ: (załącznik nr 1 SIWZ -Słownik pojęć,; załącznik nr 2 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja funkcjonalna i techniczna). Celem realizacji zamówienia jest stworzenie Skali Ryzyka Psychospołecznego w wersji do badania online, tzn. Narzędzia, służącego do przeprowadzania badań wśród Użytkowników korzystających z Internetu, prezentowania wyników oraz powiązanych z nimi interwencji za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej, a także przechowywania uzyskanych wyników w postaci Centralnego Rejestru Zagrożeń Psychospołecznych (CRZP). Funkcjonalności Narzędzia do badania Skali Ryzyka Psychospołecznego w wersji online -Nielimitowana liczba Użytkowników oraz wypełnionych ankiet -Całodobowy dostęp do Narzędzia; -Możliwość modyfikowania Narzędzia (w tym dodawania zmiennych) przez Zespół Zakładu Psychologii Pracy Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi; -Możliwość badania w trzech różnych opcjach (co warunkuje tym samym m.in. różny przebieg badania i sposób prezentacji wyników); -Automatyczne obliczanie wyników dla pojedynczej ankiety lub grupy ankiet i porównywanie ich z wynikami obliczonymi przez Narzędzie na podstawie wszystkich dostępnych w Centralnym Rejestrze Zagrożeń Psychospołecznych danych; -Prezentacja wyników uzyskanych przez Użytkownika/ów w postaci: 1) liczbowej (sumy i procenty), 2) tekstowej (opis wyników) oraz 3) graficznej (wykresy) (ZPP przygotowuje interpretację i interwencje kilku profili wyników ankiety, do których klasyfikują się odpowiedzi Użytkowników); Budowa Narzędzia do badania w wersji online będzie uwzględniała dostęp Zakładu Psychologii Pracy IMP do panelu administracyjnego umożliwiającego: Zarządzanie zawartością/treścią ankiety oraz dokonywania modyfikacji w każdym z elementów/funkcjonalności narzędzia, a w szczególności: -Przegląd danych oraz tworzenie raportów na podstawie wszystkich lub części danych, -Możliwość edycji wzorów obliczeń służących do określania różnych wskaźników na podstawie danych, -Możliwość eksportu danych i wyników ankiety do formatu (m.in. xlsx, docx, PDF) z możliwością eksportowania jedynie wybranych wyników i wydrukowania tak powstałego pliku; -Aplikacja zostanie utworzona za serwerze zewnętrznym a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania i zarządzania aplikacją do końca trwania projektu (30.04.2014 r.), tym samym do ponoszenia kosztów z tym związanych do tego czasu; Wykonawca poniesie m.in. koszty utrzymania aplikacji na serwerze zewnętrznym; -Przebieg badania on-line będzie uzależniony od grupy odbiorców i będzie się składał z : -wersji indywidualnej (obsługa użytkowników indywidualnych) -wersji testowej dla pracodawców (obsługa pracodawców, którzy chcą przeprowadzić badanie wśród 10-20 pracowników) -wersji do badań dużych grup ,obsługa pracodawców, którzy chcą przeprowadzić badanie w firmie wśród więcej niż 20 pracowników, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Popyt na pracę w obszarze srebrnej gospodarki. Analiza dla województwa łódzkiego
Dodano: 2016-03-23 - Popyt na pracę w obszarze zielonej gospodarki. Analiza dla województwa łódzkiego
Dodano: 2016-03-23 - SPORZĄDZENIE STRATEGICZNEJ OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DLA REGIONALNEGO PLANU TRANSPORTOWEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO SPEŁNIAJĄCEGO KRYTERIA WARUNKU EX ANTE DLA CELU TEMATYCZNEGO 7 DO RPO WŁ NA LATA 2014-2020
Dodano: 2016-01-20 - Wykonanie trzech badań ewaluacyjnych
Dodano: 2015-11-30 - Potencjał rynku pracy województwa łódzkiego w obszarze zielonej i srebrnej gospodarki
Dodano: 2015-07-23 - Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy w województwie łódzkim
Dodano: 2015-07-15 - Praca nierejestrowana - charakterystyka zjawiska w województwie łódzkim
Dodano: 2015-03-11 - Badanie ewaluacyjne pn. Analiza i ocena efektów wsparcia w ramach komponentu regionalnego PO KL w województwie łódzkim
Dodano: 2015-03-04 - W-5 ZP/2/2015
Dodano: 2015-01-27 - Między pasją a pracą. Studenci i kadra wyższych szkół artystycznych wobec rozwoju sektora kreatywnego w województwie łódzkim.
Dodano: 2014-10-01