Przetargi.pl
WYKONANIE NAPRAWY URZĄDZENIA DŹWIGOWEGO 6,3T , TYP KS 2573-2, PRODUKCJI ZSRR, 1999 - sprawa ZP/19/2012

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAPRAWY URZĄDZENIA DŹWIGOWEGO 6,3T , TYP KS 2573-2, PRODUKCJI ZSRR, 1999 - sprawa ZP/19/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: -50210000-0; - usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych i innego sprzętu 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy urządzenia dźwigowego 6,3 t, typ KS-2573-2, produkcji ZSRR, 1999; polegająca na a. usprawnienie 2 szt. rozdzielaczy hydrauliki siłowej; b. usprawnienie 1 szt. zaworu hydraulicznego; c. usprawnienie układu hamulcowego mechanizmu zblocza i jego regulacja pod maksymalnym obciążeniem; d. wykonanie przeglądu konserwacyjnego; e. po zakończeniu robót - przygotowanie kompletnej dokumentacji, niezbędnej do przeprowadzenia badań dozorowych przez Wojskowy Dozór Techniczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - Zamawiający wymaga aby wyżej wymieniona usługa była objęta gwarancją na okres 12 miesięcy od daty odbioru przez zamawiającego; - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę regeneracji wypracowanych podzespołów pod warunkiem uzyskania ich trwałości i jakości porównywalnej z oryginalnymi lub ich wymianę na nowe o równoważnej lub lepszej od oryginalnych jakości; - W przypadku zaoferowania podzespołów, materiałów i części które zostaną zastosowane do wykonania naprawy, muszą one posiadać takie same parametry lub lepsze niż wskazane przez Zamawiającego, oraz należy dołączyć do protokołu odbioru dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. - Naprawa winna być zrealizowana w terminie nie później niż do 30.11.2012; - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych urządzeń dźwigowych ww. typu; - Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury dla określonego w specyfikacji zadania; - Forma płatności - przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1. Naprawa winna zapewnić pełną sprawność techniczną wszystkich zespołów, podzespołów i mechanizmów urządzenia oraz urządzenie po wykonanej naprawie powinno spełnić wymagania dozoru technicznego w celu dopuszczenia do eksploatacji. 2. Urządzenie po wykonanej naprawie powinno być sprawne technicznie i spełniać wymagania przepisów o dozorze technicznym w celu dopuszczenia do eksploatacji. 3. Użyte do wykonania naprawy materiały i części zamienne winny być zgodne z dokumentacją fabryczną producenta urządzenia oraz winny posiadać parametry techniczne i wytrzymałościowe nie mniejsze niż posiadają oryginalne części zamienne oferowane przez producenta urządzenia. 4. Użyte do naprawy części zamienne winny posiadać wymagane atesty i dopuszczenia. 5. Wszystkie połączenia śrubowe które naruszono w trakcie realizacji naprawy winny być zakonserwowane antykorozyjnie i pokryte ochronna powłoką malarską w kolorze zbliżonym do barwy powłoki malarskiej całego urządzenia. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę regeneracji wypracowanych podzespołów pod warunkiem uzyskania ich trwałości i jakości porównywalnej z oryginalnymi lub ich wymianę na nowe o równoważnej lub lepszej od oryginalnych jakości. 7. Zastosowane do naprawy (w razie potrzeby) podzespoły i części elektroniczne winny odpowiadać parametrami technicznymi określonym przez producenta urządzenia i współpracować z zamontowanym w urządzeniu systemem sterowania i bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach