Przetargi.pl
WYKONANIE NAPRAWY SYSTEMU ALARMOWEGO MAGAZYNU-BUDYNEK 24 W 55 KOMPANII CHEMICZNEJ W ROZEWIU

Punkt Bazowania Hel ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6757570 , fax. 0-58 6757250
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Punkt Bazowania Hel
    ul. Sikorskiego 20 20
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250
    REGON: 22051660900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAPRAWY SYSTEMU ALARMOWEGO MAGAZYNU-BUDYNEK 24 W 55 KOMPANII CHEMICZNEJ W ROZEWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu alarmowego magazynu-budynek 24 w 55 kompanii chemicznej w Rozewiu.Przedmiot zamówienia obejmuje:-naprawę systemu alarmowego z dostosowaniem do klasy SA 4;-Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 590,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11 poz.95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz.U. nr 114 poz 740 z późniejszymi zmianami), oraz wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą złożyć do oferty Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1;2) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24 us.1 pkt.9 i pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem prac; 7) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 8) wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zadania zawierający: klauzule poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, numery poświadczeń i termin ważności, numery i stopnie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego, zakres wykonywanych czynności (Zamawiający nie wymaga dołączenia kserokopii w/w dokumentów do oferty)-Załącznik nr 3. 9) oświadczenie, że Wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW), kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) oraz zobowiązanie Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.:nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes w myśl obowiązujących przepisów:-Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz.U. 2005.196.1631 z późn. zm.), Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz.U. 1998.21.94 z późn. zm.)- Kodeks pracy Art. 100.par. 2,pkt4, Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. 2003.153.1503 z póż. zm.) Art. 11 - Załącznik nr 4;10)pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla wspólników spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum-pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach