Punkt Bazowania Hel ogłasza przetarg
- Adres: 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6757570 , fax. 0-58 6757250
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Punkt Bazowania Hel
ul. Sikorskiego 20 20
84-150 Hel, woj. pomorskie
tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250
REGON: 22051660900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NAPRAWY SYSTEMU ALARMOWEGO MAGAZYNU-BUDYNEK 24 W 55 KOMPANII CHEMICZNEJ W ROZEWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu alarmowego magazynu-budynek 24 w 55 kompanii chemicznej w Rozewiu.Przedmiot zamówienia obejmuje:-naprawę systemu alarmowego z dostosowaniem do klasy SA 4;-Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 590,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11 poz.95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz.U. nr 114 poz 740 z późniejszymi zmianami), oraz wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą złożyć do oferty Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1;2) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24 us.1 pkt.9 i pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem prac; 7) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 8) wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zadania zawierający: klauzule poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, numery poświadczeń i termin ważności, numery i stopnie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego, zakres wykonywanych czynności (Zamawiający nie wymaga dołączenia kserokopii w/w dokumentów do oferty)-Załącznik nr 3. 9) oświadczenie, że Wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW), kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) oraz zobowiązanie Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.:nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes w myśl obowiązujących przepisów:-Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz.U. 2005.196.1631 z późn. zm.), Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz.U. 1998.21.94 z późn. zm.)- Kodeks pracy Art. 100.par. 2,pkt4, Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. 2003.153.1503 z póż. zm.) Art. 11 - Załącznik nr 4;10)pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla wspólników spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum-pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i serwis hydroforni z ujęciem wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii związanych z realizacją niniejszej umowy na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia tj.: a) kompleksów obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze, b) kompleksów obsługiwanych przez Grupę Zabezpieczenia Gdańsk
Dodano: 2016-06-24 - Konserwację, usuwanie awarii i utrzymanie stałej sprawności technicznej urządzeń automatyki zainstalowanych w obiektach Spółki Wodno - Ściekowej w Swarzewie
Dodano: 2016-03-15 - Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży stolarsko-ślusarskiej
Dodano: 2015-12-17 - Naprawa i serwis ogrodzenia z siatki powlekanej wokół lotniska wojskowego w Królewie Malborskim Jednostki Wojskowej 1128 Malbork wraz z obchodem
Dodano: 2015-12-14 - Wykonanie wymiany odgaźnika zainstalowanego w systemie pomiarowym rurociągu tłoczonego paliwa lotniczego wraz z oprzyrządowaniem dla JW. 1128 Malbork
Dodano: 2015-10-06 - Usługa serwisowo-konserwacyjna ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego lotniska wojskowego w Królewie Malborskim Jednostki Wojskowej 1128 Malbork wraz z jednorazową usługą polegającą na pokontrolnej naprawie ogrodzenia.
Dodano: 2015-08-18 - Usługi remontowo-konserwacyjne oraz wykonanie drewnianych elementów infrastruktury w zakresie obiektów edukacyjnych, turystycznych i ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2015-01-22 - Świadczenie usług w zakresie renowacji wiat przystankowych będących w dyspozycji Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni usytuowanych na przystankach komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasta Gdynia i Gminy Kosakowo
Dodano: 2015-01-16 - Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży stolarsko-ślusarskiej.
Dodano: 2014-12-23 - Świadczenie usług w zakresie renowacji wiat przystankowych będących w dyspozycji Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni usytuowanych na przystankach komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasta Gdyni i Gminy Kosakowo
Dodano: 2014-12-19