Przetargi.pl
Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 4 szt. piaskarek typu P1 z wymianą sterowania i jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103984, 022 8706549 , fax. 022 8190412, 022 3231117
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103984, 022 8706549, fax. 022 8190412, 022 3231117
    REGON: 01751157500108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 4 szt. piaskarek typu P1 z wymianą sterowania i jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 4 szt. piaskarek typu P1 z wymianą sterowania i jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501173001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonanie napraw kompleksowych (głównych) i modernizacji min. 12 szt. piaskarek. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie. 2. Potencjał techniczny Wykonawcy 2.1 Wymaga się aby wykonawca dysponował zakładem (punktem) w którym dokona montażu w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego. 2.2. Wymaga się aby wykonawca dysponował co najmniej 2 brygadami serwisowymi wyposażonymi w samochody serwisowe. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy. 3.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kandydat powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1. Kierownik robót; Minimalna liczba personelu - 1; Wymagane doświadczenie zawodowe - Minimum dwuletnie doświadczenie przy produkcji/remontach piaskarek Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. (3) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 6.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. (4) Wykaz punktów serwisowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców. (5) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.3.1. Instrukcji dla Wykonawców. (6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7.4(5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach