Przetargi.pl
Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 20 szt. pługów odśnieżnych jednolemieszowych z wymianą sterowania i odkładnicy stalowej na odkładnicę z tworzywa sztucznego

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103984, 022 8706549 , fax. 022 8190412, 022 3231117
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103984, 022 8706549, fax. 022 8190412, 022 3231117
    REGON: 01751157500108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 20 szt. pługów odśnieżnych jednolemieszowych z wymianą sterowania i odkładnicy stalowej na odkładnicę z tworzywa sztucznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie naprawy kompleksowej (głównej) 20 szt. pługów odśnieżnych jednolemieszowych z wymianą sterowania i odkładnicy stalowej na odkładnicę z tworzywa sztucznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonanie napraw kompleksowych (głównych - z wymianą odkładnicy) min. 40 szt. pługów odśnieżnych. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 6.1. spełniają łącznie. 2. Potencjał techniczny Wykonawcy 2.1 Wymaga się aby wykonawca dysponował zakładem (punktem) w którym dokona montażu w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego. 2.2. Wymaga się aby wykonawca dysponował co najmniej 2 brygadami serwisowymi wyposażonymi w samochody serwisowe. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punktach 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy. 3.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kandydat powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: 1. Kierownik robót; Minimalna liczba personelu - 1; Wymagane doświadczenie zawodowe - Minimum dwuletnie doświadczenie przy produkcji/remontach pługów odśnieżnych Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. (3) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 6.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. (4) Wykaz punktów serwisowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców. (5) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.3.1. Instrukcji dla Wykonawców. (6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7.4(5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach