Przetargi.pl
Wykonanie naprawy kanału sanitarnego w ulicy Sejneńskiej w Suwałkach metodą bezwykopową

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5676053 , fax. 087 5675022
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14 14
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5676053, fax. 087 5675022
    REGON: 790011345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy kanału sanitarnego w ulicy Sejneńskiej w Suwałkach metodą bezwykopową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka kanału w ulicy Sejneńskiej: Naprawa kanału sanitarnego realizowana będzie na odcinku od SK1 do SK26 o łącznej długości ok. 1334 m. Średnica kanału wynosi 500 mm, materiał - rury kamionkowe, za wyjątkiem odcinka od SK19 do SK 20 o długości 49 m, który wykonany jest z rur żeliwnych.Studnie rewizyjne na odcinku przewidzianym do naprawy wykonane są z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm. Odległości pomiędzy studniami wynoszą od 25 m do 72,5 m. Ilość studni - 26 sztuk. Kanał posadowiony jest na głębokości od 3,5 do 5,5 m pod terenem. Grunt w otoczeniu kanału stanowią piaski i żwiry. Poziom wód gruntowych - poniżej posadowienia kanału. Kanał zlokalizowany jest w jednym z pasów jezdni o dużym natężeniu ruchu oraz częściowo w trawniku i chodniku. W wyniku inspekcji przy pomocy kamery stwierdzono: punktowe uszkodzenia kanału, pęknięcia poprzeczne, ubytki rur, nieszczelne złącza, przesunięcia osiowe oraz przedmioty zaklinowane w rurach. 2. Zakres prac objętych zamówieniem. 1. Zakres prac: a) Naprawa kanału rękawem wraz ze wzmocnieniem konstrukcji kanału. Do naprawy rękawem przewidziano 11 odcinków kanału o łącznej długości około 600 m: KS1 do KS2 o dł. 41m; KS2 do KS3 o dł. 26m; KS10 do KS11 o dł. 72 m; KS16 do KS17 o dł. 47m; KS17 do KS18 o dł. 57m; KS18 do KS19 o dł. 49m; KS19 do KS20 o dł. 50m; KS20 do KS21 o dł. 67m; KS 21 do KS22 o dł. 52m; KS23 do KS24 o dł. 70m; KS24 do KS25 o dł. 70m. Naprawa powinna być przeprowadzona za pomocą rękawa impregnowanego żywicami poliestrowymi. Metoda utwardzenia: przy użyciu gorącej wody/pary lub promieniami UV z użyciem wykładziny CIPP. b) Naprawa kanałów za pomocą pakerów. Do naprawy za pomocą pakerów przewidziane są następujące odcinki: KS3 do KS7 na długości 208 m - ok. 9 pakerów; KS8 do KS10 na długości 142 m - ok. 5 pakerów oraz KS11 do KS12 na długości 72 m - ok. 1 paker oraz KS13 do KS15 na długości 134 m - ok. 2 pakery. Łączna długość 556 m - ok. 17 pakerów. c) Inspekcja kamerą tv. Wykonanie wstępnego kamerowania na odcinkach: KS3 do KS10, KS11 do KS15, KS22 do KS23 i KS25 do KS26. Inspekcję wykonać przed rozpoczęciem robót. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób wykonania naprawy odcinków kanału wymienionych w pkt. 1.2 ppkt. 1 lit. b) rękawem lub pakerem oraz w razie potrzeby na pozostałych skamerowanych odcinkach: KS7 do KS8; KS12 do KS13; KS22 do KS 23 oraz KS25 do KS26. 2. Do wyceny Wykonawca przyjmie wykonanie naprawy części kanału za pomocą rękawa na 11 odcinkach o łącznej długości 601 m oraz wykonanie naprawy części kanału za pomocą pakerów szt.17 na 4 odcinkach o łącznej długości 556 m kanału. 3. Przy renowacji przewodu niedopuszczalna jest zmiana trasy ułożenia kanału, jak i stosowania innych technologii (niszczących istniejący przewód, uszczelniania betonem, naprawy za pomocą rur lub wkładów PVC). - minimalna grubość rękawa po utwardzeniu dla rur DN 500 - 9 mm, - maksymalne zmniejszenie średnicy przewodu po renowacji do 7%, - wymiary rękawa dobrane do średnicy kanału, - równomierne przyleganie utwardzonego rękawa do powierzchni wewnętrznej kanału na całej długości, - zdolność rękawa do przenoszenia obciążeń gruntu/ ruchu ulicznego (w przypadku zniszczenia naprawianego przewodu), - zapewnienie właściwego stanu kanału po renowacji w postaci jednorodnej powierzchni kanału - odkształcenie nieregularności wykładziny dopuszczalne jest w przypadku zmiany materiału naprawianego przewodu, przesunięć na złączach, dużych ubytkach rodzimego materiału. Naprawa powinna odbywać się odcinkami, w sposób umożliwiający eksploatację pozostałych odcinków kanału, na których nie są aktualnie prowadzone prace. 3. Zakres prac towarzyszących związanych z naprawą: - czyszczenie kanału na całej długości przewidzianej do napraw (ok. 1334 m) wraz z wycięciem korzeni, usunięciem osadów i innych przeszkód, w tym przeszkód pomiędzy studniami KS20 - KS21; KS23 - KS24 oraz KS24 - KS25 stwierdzonych w raportach z kamerowania z 2011r. - inspekcja kamerą kanału na odcinkach: KS3 do KS10, KS11 do KS15, KS22 do KS23 i KS25 do KS26. Na tej podstawie ustalony zostanie ostateczny sposób naprawy kanału, - dokonanie niezbędnych obliczeń długości i grubości rękawów stosowanych do naprawy, - zaślepianie odcinków kanału na czas wykonywania robót, - przepompowywanie ścieków według potrzeb, - wycięcie w studniach kinet w rękawach, - uszczelnienie rur w miejscu połączenia ze studnią, - wykonanie kamerowania z całego kanału gdzie przeprowadzono renowację wraz z przekazaniem Zamawiającemu płyt CD z nagraniem z inspekcji, - opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie zgody zarządcy drogi na wejście w pas drogowy oraz opłacenie kosztów z tym związanych, - zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie prowadzonych prac, - wykonanie przed upływem terminu gwarancji ponownej inspekcji kamerą (całego kanału gdzie przeprowadzono renowację) wraz z nagraniem filmu na płycie CD i przekazanie jej Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach