Przetargi.pl
Wykonanie naprawy głównej silnika samochodu ciężarowego marki Mercedes

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11 11
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
    REGON: 00345300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy głównej silnika samochodu ciężarowego marki Mercedes
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej silnika samochodu MERCEDES typ 2544 L 45 MOD o pojemności /mocy - 14618/ 323 kW w zakresie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganą technologią. Szczegółowy zakres remontu silnika: 1. wymontowanie silnika z pojazdu i zamontowanie w pojeździe po wykonaniu naprawy, 2. rozebranie i złożenie silnika wraz z weryfikacją części, 3. szlif wału korbowego ,czopów głównych i korbowodowych, 4. regeneracja korbowodów, środki i tulejki, 5. wymiana panewek wałka rozrządu , roztoczenie i pasowanie wałka, 6. naprawa głowic, sprawdzenie na pęknięcie, planowanie, frezowanie gniazd ,szlif zaworów , mycie i złożenie oraz wymiana uszczelniaczy, 7. regeneracja tunelu w bloku , opuszczanie stopki , toczenie , honowanie, 8. planowanie płaszczyzn bloku , regeneracja powierzchni pod tuleje, 9. naprawa pompy wtryskowej , wymiana sekcji i uszczelnienie, 10. naprawa sprężarki powietrza i wymiana cylindra , pierścieni tłokowych oraz uszczelniaczy, 11. wymiana końcówek wtryskiwaczy, 12. regeneracja sprzęgła , nabicie tarczy, 13. planowanie koła zamachowego, 14. planowanie docisku. Materiały i części nowe przewidziane do wymiany: 1. komplet panewek głównych, 2. komplet panewek korbowodowych, 3. komplet panewek wałka rozrządu, 4. komplet pierścieni tłokowych, 5. komplet uszczelek góry i dołu silnika i pozostałych uszczelnień, 6. tuleje cylindrowe, 7. gumy tulei cylindrowych, 8. pompa oleju, 9. zawór ciśnienia oleju, 10. końcówki wtryskiwaczy, 11. turbosprężarki, 12. oleje , filtry , zimmeringi oraz płyny eksploatacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501141008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 3 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 4 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 7. Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji. 8. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej; osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 9. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.interpromex.pl/bip.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach