Przetargi.pl
WYKONANIE NAPRAWY DRÓG POWIATOWYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W KARTUZACH

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAPRAWY DRÓG POWIATOWYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W KARTUZACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) CZĘŚĆ I – WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D-00.00.00. Wymagania ogólne D-04.02.01. Wykonanie warstwy odcinającej D-04.04.01. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie D-04.03.01. Wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni D-05.03.05. Nawierzchnie z betonu asfaltowego D-06.03.02. Pobocza PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie o grubości do 10 cm m2 210 2 Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa łamanego bądź betonu o grubości do 24 cm m2 210 3 Roboty ziemne wykonywane koparkami na głębość 60 cm m2 210 4 Wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 54 cm m2 210 5 Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 30 cm m2 210 6 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W 50/70 o grubości 6 cm m2 210 7 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm m2 210 8 Regulacja wysokościowa poboczy z ewentualnym uzupełnieniem m2 100 2) CZĘŚĆ II – WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: D-00.00.00. Wymagania ogólne D-05.03.17. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych D-05.03.05. Nawierzchnie z betonu asfaltowego PRZEDMIAR ROBÓT Lp. Wyszczególnienie elementów Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -bitumiczną gr. 4 cm - rozbiórka nawierzchni poprzez frezowanie m2 7 500 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -bitumiczną gr. ponad 4 cm - rozbiórka nawierzchni z frezowaniem t 100,0 3 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na włączeniach m2 500,0 4 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie m2 19 000,0 5 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową m2 19 000,0 6 Wyrównanie mechaniczne istniejącej nawierzchni oraz wjazdów betonem asfaltowym AC16/AC11 t 500,0 7 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8 m2 19 000,0 8 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC11 m2 600,0 9 Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 t 0,0 10 Uzupełnienie i profilowanie poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 m2 3000,0 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania robót budowlanych w przeddzień ich wykonania. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest określić telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 4. Informacje dodatkowe: 1) Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się: do 3 dni od przekazania placu budowy. 2) Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym/ telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą (osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie). 3) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 12 miesięcy. 4) Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6) Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) Zamawiający odstępuje od pobrania wadium w zakresie I części zamówienia – WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH 2) 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)- w zakresie II części zamówienia – WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 14.01.2021 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach – część II” UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 (jeśli dotyczy) Dowód wniesienia wadium – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach