Przetargi.pl
Wykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Saperska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2016-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Saperska 2 2
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy 4 (czterech) kompletów transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie, będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie: 1. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010043 - Naprawa sterownicy nr kat. 871-09-0334; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 2. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010062 - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 3. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010152 - Naprawa sterownicy nr kat. 871-09-0334; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 4. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010062 - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; - naprawa skrzynki rozdzielczej nr kat. 549-73-0030; - naprawa złącz w kasetach wyrzutni. Zamawiający oświadcza, że: - udostępni ogrzewane pomieszczenie z dostępem do przyłączy 230 V, - zabezpieczy urządzenie dźwigowe, - z pojazdów podlegających naprawie zdemontowano już miotacze. Po zakończeniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Protokół odbioru (załącznik nr do umowy 1) z wykonanej naprawy (na każdy egzemplarz TMN osobno) w którym przedstawi pełen opis wykonanych czynności demontażowych, montażowych i naprawczych oraz do każdego pojazdu przedstawi wykaz wykonanych napraw i wymienionych części (załącznik nr 2 do umowy). Dodatkowo w dokumentacji eksploatacyjnej każdego wyrobu dokona wpisu o wykonanej naprawie i udzieleniu gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Pełne usprawnienie pojazdu potwierdzone zostanie protokołem odbioru (załącznik nr 1 do umowy). Sprzęt po remoncie winien mieć przywrócone wszystkie właściwości użytkowe zgodnie z przeznaczeniem, sprawne wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia zgodnie z warunkami technicznymi producenta. Wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia powinny być zgodne z dokumentacją techniczną oraz być zamontowane według dokumentacji technologicznej. Brak protokołów odbioru z dołączonym wykazem napraw i wymienionych części do pojazdu skutkować będzie wstrzymaniem płatności przez Zamawiającego do czasu wykonania usługi lub uzupełnienia dokumentacji. W przypadku konieczności wykonania napraw w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca przewozi pojazd w obydwie strony na własny koszt. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Podczas wykonywania napraw będą obecni: kierowca i technik pododdziału, którzy po wykonaniu usługi potwierdzą jej wykonanie czytelnym podpisem na wykazie napraw (załącznik 2). Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie części i materiały eksploatacyjne Części i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Utylizację i zagospodarowanie zużytych części zamiennych, pozostałych materiałów w tym płynów eksploatacyjnych zabezpiecza Wykonawca, który wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia ww usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem odpadów i ciążą na nim obowiązki dalszego gospodarowania zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów, Wykonawcy pozbywa się odpowiedzialności za dalsze gospodarowanie tymi odpadami. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca gromadzenia odpadów w opisane pojemniki na odpady (kod i nazwa odpadu), a miejsca gromadzenia substancji niebezpiecznych w karty charakterystyki i środki zabezpieczające przed przedostaniem się substancji niebezpiecznych do środowiska. Wykonawca jest zobowiązany udzielić 12-miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy oraz części i materiały eksploatacyjne użyte do przywrócenia pełnej sprawności technicznej pojazdu liczoną od dnia odbioru (protokół odbioru) pojazdu. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby zapoznania się ze stanem faktycznym sprzętu, ze względów organizacyjnych termin na odbycie wizji lokalnej będzie ustalany indywidualnie na podstawie złożonego wniosku o dokonanie weryfikacji stanu technicznego sprzętu. W przypadku gdy środki finansowe planowane na realizację przedmiotu zamówienia okażą się niewystarczające, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia remontowanego sprzętu, zawarcie umowy warunkowej w zakresie brakujących środków finansowych lub zamknięcie postępowania bez wyboru ofert, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium do przedmiotowego postępowania w łącznej wysokości 11 707,30 zł tj. 3% wartości zamówienia (art. 45 ust. 4), 2.Wadium może być wnoszone: -w pieniądzu na nr rachunku 63 1010 1674 0030 3013 9120 1000 z dopiskiem wadium do postępowania Nr 53.PN.2016 -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, zatytułowanej: Sekcja Rozrachunków i Rozliczeń (Pion Głównego Księgowego) Pani Ewa JAWORSKA Z dopiskiem: wadium sprawa nr 53/PN/2016 na naprawę 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie poprzez Kancelarię Jawną 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Saperska 2 Świętoszów w godzinach pracy Zamawiającego, a kserokopie tych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem umieścić w kopercie wraz z ofertą przetargową. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 uPzp. 5.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności zawartych w art. 46 ust. 1- 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach