Gmina Chrzanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
REGON: 276257943 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - Naprawa jezdni dróg publicznych i wewnętrznych mieszankami mineralno- bitumicznymi i tłuczniem: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową o śr. grubości łat 6 cm, - 2 795 m2 b) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - ręczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 10 cm - 70 m2 Część nr 2 Naprawa jezdni bitumicznych dróg publicznych i wewnętrznych za pomocą grysów i emulsji asfaltowej: a) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1,5-3,0 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - 3 000 m2 b) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - 1 040 m2 Część nr 3 Naprawa nawierzchni chodników wzdłuż dróg gminnych: a) remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej na posypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z odwozem rumoszu na składowisko stałe z utylizacją oraz wymianą nawierzchni na nową tj. kostka brukowa betonowa gr. 8 cm dopasowana kolorem i kształtem do przyległej nawierzchni - 2 275 m2 b) demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem wraz z wymianą na nowe - 10 szt. c) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 1 szt d) przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce piaskowej wymiana na nowe -1 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 9.1, 9.2, 9.3 do SIWZ). 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli brukarza, pracowników fizycznych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, a) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla Części nr 1 w wysokości: 12 000,00 zł. dla Części nr 2 w wysokości: 4 500,00 zł dla Części nr 3 w wysokości: 6 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 i/lub do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w wersji uproszczonej. 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1). i 2)., (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ul. Leśnej w Jabłonce
Dodano: 2024-07-30 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 791 w m. Klucze
Dodano: 2024-07-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną.
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja i remont dróg w Słopnicach.
Dodano: 2024-06-03 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
Dodano: 2024-05-18 - „Remont drogi gminnej nr 441269 K „Krakowska” km od 0+000,00 do km 0+864,00 w miejscowości Zembrzyce, gmina Zembrzyce.”
Dodano: 2024-05-06 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Skała
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa ul. Białej i ul. Hubala w Jawiszowicach – remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych nieulepszonych
Dodano: 2024-04-09 - „Modernizacja ul. Pasternak w Skale oraz placu przy kościele w m. Minoga”
Dodano: 2024-04-09