Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 327585101, fax. 0326233786
REGON: 000525464 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego napraw (remontów) cząstkowych nawierzchni dróg, ulic i chodników na terenie gminy Chrzanów w podziale na zadania: Zadanie nr 1 – naprawa jezdni bitumicznych dróg publicznych i wewnętrznych mieszankami mineralno – bitumicznymi o gr. łat 5 cm Zadanie nr 2 – naprawa jezdni bitumicznych dróg publicznych i wewnętrznych za pomocą grysów i emulsji asfaltowej a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, głębokość wybojów 1,5-3,0 cm; b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej-rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej; Zadanie nr 3 – naprawa nawierzchni chodników wzdłuż dróg gminnych Zakres robót obejmuje w szczególności: - naprawa nawierzchni mieszankami mineralno – bitumicznymi gr. 5 cm – 2000 m2 ; (grubość zabudowywanej warstwy asfaltu należy dostosować do grubości istniejących warstw bitumicznych, natomiast ewentualnie w pozostałym zakresie poniżej warstw bitumicznych należy wykonać wyrównanie kruszywem tj. uzupełnienie ubytkóww podbudowie tłuczniowej) - naprawa nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, głębokość wybojów 1,5 – 3 cm –1200 m2 ; - naprawa nawierzchni emulsją asfaltową i grysami - rakowiny – 1800 m2 - naprawa nawierzchni chodników (likwidacja ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji o zróżnicowanej nawierzchni (z płyt betonowych, kostki brukowej, kostki granitowej) i wymiana uszkodzonych elementów ww. nawierzchni – 600 m2 - inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SIWZ, tj. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 2) oraz przedmiar robót (załącznik 2a). 2. Wykonawca składający ofertę na powyższe zadanie zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od daty podpisania umowy do 28.12.2018r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty (załączniki nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ; w przypadku składania ofert na kilka części formularz oferty należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie; b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 6 do SIWZ - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty lub oferty (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg gminnych z podziałem na dwie części - Gmina Biskupice
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej 270528K w km od 00+120,00 do km 00+740,00 w miejscowości Bystra, Gmina Gorlice
Dodano: 2024-02-22 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-10-02 - Roboty remontowe dróg gminnych w miejscowościach Bielanka i Szymbark
Dodano: 2023-08-18 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-07-14 - „Przebudowa drogi gminnej Łazany-Zabłocie nr 560005K od km 1+789 do km 2+929 (z wyłączeniem obiektu na potoku Królewskim) w miejscowości Zabłocie i Trąbki – etap II”
Dodano: 2023-07-14 - Roboty remontowe dróg gminnych na terenie gminy Gorlice
Dodano: 2023-02-22 - Wykonanie remontu dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Gorlice.
Dodano: 2022-10-21 - Budowa drogi gminnej klasy L od ronda na ul. Bocheńskiej do ul. Przemysłowej w msc. Gdów w km 0+000,00 - 1+233,01
Dodano: 2022-09-05