Przetargi.pl
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego napraw (remontów) cząstkowych nawierzchni dróg, ulic i chodników na terenie gminy Chrzanów w podziale na zadania: - zadanie nr 1 – naprawa jezdni dróg publicznych - zadanie nr 2 – naprawa nawierzchni chodników - zadanie nr 3 – naprawa nawierzchni dróg wewnętrznych Zakres robót obejmuje w szczególności: - naprawę nawierzchni mieszankami mineralno – bitumicznymi gr. 5 cm – 1900 m2; - naprawę nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, głębokość wyboi 1,5-3 cm - 6500 m2; - naprawę nawierzchni chodników ( likwidacja ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji o zróżnicowanej nawierzchni ( z płyt betonowych, kostki brukowej, kostki granitowej) i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni – 1000 m2 - inne roboty dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SIWZ, tj. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 2) oraz przedmiar robót (załącznik nr 2a do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od podpisania umowy do 29.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach