Przetargi.pl
Wykonanie napraw i przeglądów pogwarancyjnych samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, ciągników, Unimogów rębaków i przyczep będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Dróg Wojewódzkich

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    Al. Piłsudskiego 12
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
    REGON: 47085064500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw i przeglądów pogwarancyjnych samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, ciągników, Unimogów rębaków i przyczep będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Dróg Wojewódzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - ZDW w Łodzi - 9 samochodów, zadanie nr 2 RDW Bełchatów - 5 samochodów, zadanie nr 3 -RDW Bełchatów - 2 ciągniki, zadanie nr 4 - RDW Bełchatów, OD Koluszki RDW Sieradz - 3 Mercedesy Unimog, Zadanie nr 5 - RDW Łowicz - 6 samochodów, zadanie nr 6 RDW Łowicz - 2 ciagniki, 2 rębaki, Zadanie nr 7 OD Koluszki - samochodów, Zadanie nr 8 OD Koluszki - 2 ciagniki, Zadanie nr 9 RDW Poddębice - 6 samochodów, 1 rębak, Zadanie nr 10 - RDW Poddębice -2 ciągniki, Zadanie nr 11 RDW Sieradz, OD Widawa, OD Działoszyn - 7 samochodów, 1 rębak, Zadanie nr 12 OD Widawa/OD Działoszyn - 2 ciągniki, Zadanie nr 13 OD Januszewice - 2 samochody, Zadanie nr 14 - OD Przedbórz - 1 rębak, Zadanie nr 15 - OD Bełchatów - 1 rębak, Zadanie nr 16 - OD Koluszki - 1 rębak, Zadanie nr 17 OD Przedbórz - 1 ciagnik, Zadanie nr 18 OD Przedbórz - 2 samochody, Zadanie nr 19 - RDW Łowicz, OD Koluszki - 4 samochody . OPCJA : Wykonanie napraw pogwarancyjnych samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, , ciągników , Unimogów , rębaków i przyczep będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Dróg Wojewódzkich”. Czas obowiązywania opcji obowiązuje od dnia zawarcia do 31.06.2022 r. i obejmuje naprawy samochodów wraz z wyposażeniem, ciągników wraz z wyposażeniem, Mercedesów Unimog wraz z wyposażeniem, rębaków i przyczep należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi oraz Rejonów Dróg Wojewódzkich Obwodów Drogowych Limit zł brutto: Zadanie nr 1 26 600,00 Zadanie nr 2 13 900,00 Zadanie nr 3 5 800,00 Zadanie nr 4 67 000,00 Zadanie nr 5 16 000,00 Zadanie nr 6 16 000,00 Zadanie nr 7 14 900,00 Zadanie nr 8 12 000,00 Zadanie nr 9 17 600,00 Zadanie nr 10 8 900,00 Zadanie nr 11 11 000,00 Zadanie nr 12 10 700,00 Zadanie nr 13 6 700,00 Zadanie nr 14 1 600,00 Zadanie nr 15 1 600,00 Zadanie nr 16 1 600,00 Zadanie nr 17 4 000,00 Zadanie nr 18 8 400,00 Zadanie nr 19 29 900,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w pkt III.2)2. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach