Przetargi.pl
"Wykonanie napraw dróg leśnycy Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r"

Nadleśnictwo Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72200 Nowogard, ul. Radosława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3920640, 3920646,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nowogard
    ul. Radosława 11
    72200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3920640, 3920646,
    REGON: 81053924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowogard.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie napraw dróg leśnycy Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy dróg leśnych Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r. podzielona na 3 części (pakiety). W ramach planowanych robót projektuje się wzmocnienie konstrukcji nawierzchni na odcinkach, które utraciły walory użytkowe z kruszywa betonowego łamanego, o frakcji 0/63 mm i grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na warstwie odsączającej – z piasku, o grubości 10 cm lub nie w wcześniej przygotowanym korycie drogi w zależności od istniejących warunków gruntowych wraz z robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem poboczy, odmuleniem rowów, naprawa przepustów. Szacunkowa sumaryczna ilość odcinków dróg do naprawy dla części I, II i III (pakietu) - zamówienia wynosi: 10140 m2 w tym: I część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Dobra Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni z warstwy kruszywa betonowego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi: 3330 m2. Oczyszczenie rowów z namułu (namuł 20 cm) wynosi: 365 m. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz Przedmiarem. II część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Maciejewo i Leśnictwie Maszewo. Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni na podsypce piaskowej gr 10 cm wraz z zagęszczeniem oraz warstwy kruszywa betonowego łamanego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi: 5100 m2. Oczyszczenie rowów z namułu (namuł 20 cm) wynosi: 700 m. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz Przedmiarem III część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Trzechel. Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni z warstwy kruszywa betonowego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Węgorza Napraw odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni z warstwy kruszywa betonowego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi: 1710 m2. Oczyszczenie rowów z namułu (namuł 20 cm) wynosi: 85 m. Naprawa przepustu drogowego fi 60 cm = l 6 m : 1 szt. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz w ilości określonej w Przedmiarze - Obmiarze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dla pakietu nr I Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.1 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.1 do SIWZ); Dla pakietu nr II Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.2 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.2 do SIWZ); Dla pakietu nr III Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.3 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.3 do SIWZ); 3) Ilość, lokalizacja oraz terminy naprawy wszystkich odcinków dróg odpowiednio do I części (pakietu), II części (pakietu), III części (pakietu) przeznaczonych do wykonania naprawy będzie zlecana zleceniami szczegółowymi w zależności od potrzeb Zamawiającego, które będą uwarunkowane bieżącą sytuacją. Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę zleconej naprawy odcinka drogi będzie przeprowadzał odbiór wykonanych robót. 4) Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego Pakietu. 5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Nowogard. 6) Lokalizacje na których jest wstępnie planowana realizacja robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostały przedstawione na załącznikach mapowych do Dokumentacji Technicznej stanowiących, załącznik nr 4.1.1-4.1.5 dla części I, załącznik nr 4.2.1-4.2.5 dla części II i załącznik nr 4.3.1-4.3.4 dla części III, do SIWZ. Lokalizacje (adresy leśne), na których jest planowana realizacja poszczególnych prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia ma charakter wstępny i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że zawsze będzie się odbywała na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Nowogard. 7) Ilości prac planowanych do wykonania w danych lokalizacjach na których jest planowana realizacja przedmiotu zamówienia w ramach danego Pakietu ma charakter wstępny i może ulec zmianie (zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu) w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 80 %. 8) Postanowienia pkt 6 i 7 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym z wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SIWZ). 9) Podstawą rozliczenia w I, II i II części zamówienia (pakietu) dotyczącej naprawy drogi jest 1m². 10) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 12) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 13) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Nowogard. 3.2. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3.3. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze maszyn budowlanych takich jak:, walce statyczne samojezdne, równiarka samojezdna jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 3.4. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3.6. Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych materiałów należy do Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowanego przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.7. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia opisane w pkt. 3.1. - 3.6. niniejszej SIWZ (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 ust 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Pakiet nr 2: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Pakiet nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku na nr rachunku: Bank BOŚ SA Warszawa 86 1540 1085 2001 5315 4468 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Naprawy dróg leśnych Nadleśnictwa Nowogard 2017 r. Pakiet nr ……. ” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu: OŚWIADCZENIE. W OŚWIADCZENIU należy podać następujące informacje: 1) o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4, 8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP. 2 o spełnieniu warunków udziału zamówienia, 3) oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd. OŚWIADCZENIE należy złożyć wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach