Przetargi.pl
Wykonanie napraw bieżących wraz z dostawą części zamiennych dla maszyn leśnych typu harvester i forwarder (II tura)

Nadleśnictwo Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Leśna 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2700032 , fax. 054 2700032
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skrwilno
    ul. Leśna 5 5
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2700032, fax. 054 2700032
    REGON: 91050786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw bieżących wraz z dostawą części zamiennych dla maszyn leśnych typu harvester i forwarder (II tura)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw bieżących (usuwanie awarii) maszyn leśnych typu harvester, forwarder: - Valmet 911 rok produkcji 1995, - Timberjack 1010 rok produkcji 1995, należących do Nadleśnictwa Skrwilno. Usługi napraw wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Awarie maszyn leśnych zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Każdorazowo zlecona naprawa, polegać będzie na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie przedstawionej w ofercie stawki za roboczogodzinę, za dojazd, z uwzględnieniem wartości części zamiennych, pomniejszonej o rabat podany w ofercie. Szczegółowy zakres naprawy oraz wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą wcześniej być uzgodnione z Zamawiającym, w szczególności w zakresie liczby roboczogodzin, oraz części lub materiałów koniecznych do użycia. Wykonawca musi zapewniać wykonanie napraw i wymianę niezbędnych części oraz elementów, wynikających z uszkodzeń oraz specyfiki i technologii zlecanej naprawy, z uwzględnieniem specjalistycznej budowy maszyn będących przedmiotem zamówienia. Nadleśnictwo będzie dokonywało zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Niniejsze zamówienie obejmuje usunięcie awarii (oraz zakup niezbędnych do naprawy części zamiennych), wynikających z eksploatacji maszyn, dlatego nie jest możliwe precyzyjne określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń. Zakres naprawy będzie obejmował w rbg. następujące elementy maszyn: 1.Diagnostyka komputerowa maszyn i ich układów - 150 rbg. 2.Naprawa instalacji elektrycznej maszyn wraz z podzespołami - 50 rbg. 3.Naprawa układu kierowniczego - 50 rbg. 4.Naprawa układu hamulcowego - 45 rbg. 5.Naprawa silnika i jego osprzętu - 30 rbg. 6.Naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem - 20 rbg. 7.Naprawa układu przeniesienia mocy - 40 rbg. 8.Naprawa zawieszenia - 20 rbg. 9.Naprawa klimatyzacji - 10 rbg. 10.Naprawa lakierniczo-blacharska - 10 rbg. 11.Naprawa układu hydraulicznego - 100 rbg. 12.Naprawa głowicy ścinkowej - 100 rbg. Razem: 625 rbg. Zamawiający podaje szacunkową ilość roboczogodzin w celu dokonania kalkulacji cenowej przez Wykonawcę. Przewidywana łączna ilość zlecanych napraw 150, przewidywana łączna ilość zlecanych roboczogodzin 625 (w skali 12 miesięcy dla dwóch maszyn łącznie). Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, napraw bieżących) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw czy zakupionych części, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. Czynności naprawcze będą rozliczane jako suma kosztów robocizny (liczonej jako iloczyn przepracowanych rbg. oraz stawki za 1 rbg.) i materiałów użytych do naprawy oraz dojazdu. Z uwagi na to, że naprawy będą konsekwencją awarii maszyn Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić jakie części będą potrzebne do ich wykonania. Ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu napraw, a przede wszystkim czasochłonności i niezbędnych części, założono dla potrzeb ustalenia ceny ofertowej i umownej: - orientacyjna ilość roboczogodzin - 625 rbg., - orientacyjna wartość materiałów i części = wartość robocizny x 3, - wartość robocizny = 625 rbg x zaproponowana stawka za 1 rbg., - cena za dojazd = cena za 1 km x liczba km od siedziby firmy do siedziby nadleśnictwa (w dwie strony) x 30 (orientacyjna ilość dojazdów), - Zamawiający zastrzega, że stawka za 1 km dojazdu nie może przekroczyć 2 zł brutto, - cena ofertowa (cena za całość przedmiotu zamówienia) = orientacyjna wartość materiałów i części + wartość robocizny + cena za dojazd. Stawka roboczogodziny winna uwzględnić m.in. wszystkie narzuty, koszty ogólne i pośrednie oraz zysk. Rozliczenie z Zamawiającym następowało będzie w oparciu o faktycznie przepracowane roboczogodziny (przeliczone zgodnie z zaoferowaną stawką za rbg.), doliczenie do faktury kosztów wymienianych części podczas naprawy (z uwzględnieniem rabatu podanego w ofercie) oraz kosztów dojazdu. Części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne przy bieżących naprawach oraz usuwaniu awarii dostarcza Wykonawca. Muszą to być wyłącznie nowe - oryginalne części producenta lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości i wolne od wad. Dopuszcza się zamontowanie zamienników części, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta maszyny. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując w przedmiocie zamówienia nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego w faktycznie zużytych ilościach wraz z nazwą producenta wskazanego przedmiotu i uwidocznieniem rabatu, w wysokości zgodnej ze złożoną ofertą. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik dla części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu (ze wskazaniem ceny) części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte do wykonania naprawy. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w przypadku skomplikowanej naprawy termin jej realizacji będzie uzgodniony z Zamawiającym). Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy do Zamawiającego wynosić może maksymalnie do 24 godz. (przez cały okres obowiązywania umowy). Wykonawca musi zapewnić również możliwość bezzwłocznego przyjęcia (w ww. terminie) drobnych, awaryjnych napraw niezbędnych do eksploatacji maszyn. W przypadku nieuzasadnionego opóźnienia w podjęciu naprawy, trwającego dłużej niż 3 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający uprawniony jest do zlecenia wykonania przedmiotowej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. Przed wykonaniem usługi naprawy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys (w przypadku napraw powyżej 20 tys. zł). Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Cena usunięcia awarii jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów (z uwzględnieniem rabatu) i koszt dojazdu. Miejsce wykonywania napraw to teren Nadleśnictwa Skrwilno. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli minimum 6 m-cy gwarancji/rękojmi na wykonywane usługi, części i materiały, chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej dłuższej gwarancji (w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany przekazać Zamawiającemu kartę gwarancyjną). Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości maszyn typu harvester i forwarder w przypadku ich pozyskania, jak również zmniejszenia ilości maszyn spowodowanych zmianami organizacyjnymi w jednostce Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 168200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank/oddział PEKAO S.A. I O/Rypin Nr rachunku: 24 1240 3406 1111 0000 3150 9808 Z adnotacją: Wadium - Wykonanie napraw maszyn leśnych (II tura). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.05.2012 do godz. 10.00 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat na części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_skrwilno/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach