Przetargi.pl
Wykonanie napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznych dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa

Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wydzial.gk@zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznych dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i awaryjnych ubytków, wybojów w nawierzchniach asfaltowych jezdni w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 1. Naprawy polegające na bieżącym wykonywaniu konserwacji i napraw jezdni o nawierzchni bitumicznej zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niezwłoczne oznakowanie ubytków w nawierzchni, stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa w terminie do dnia 31 grudnia 2016 r. 2. Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego 3.W zakres napraw i konserwacji jezdni asfaltowych wchodzi m.in.: a. naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, b. uzupełnienie podbudowy, w przypadku głębokich ubytków, przy równoczesnym prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, w sytuacji wystąpienia dużej ilości uszkodzeń jezdni. c. regulacja urządzeń infrastruktury w tym : włazów i wpustów ulicznych kana lizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, d.zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, e.oznakowanie ubytków zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg f. usuwanie karpin. 2. Szczegółowy zakres robót określony został w : - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ - Kosztorys ślepy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpieczne-go ich realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi całkowicie nie będzie wyłączony z ruchu. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewi-dzieć jakie będą występować dokładne ilości i głębokości uszkodzeń ( ubytków, wybojów ) w nawierzchniach bitumicznych, wielkości powierzchni uszkodzeń i rodzaje podbudowy w nawierzchniach asfaltowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy robót w poprzednich latach przewidziano rodzaje robót, ilości dla niniejszego postępowania zgodnie z kosztorysem ślepym. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej i finansowej zakresu zamówienia stosownie do limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas przystąpienia do realizacji robót w trybie awaryjnym, od zgłoszenia przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach