Przetargi.pl
Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, długości 2,1 km.

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, długości 2,1 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, długości 2,1 km. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równym na długości 2,1 km, 2) ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15X30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na powierzchni 1000 m, 3) roboty remontowe polegające na frezowaniu nawierzchni bitumicznej o gr. 2,0 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość od 1 km, obejmujące powierzchnię 2310 m2, 4) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, przy zużyciu emulsji 0,8kg/m2 na odcinku o długości 11550 m2, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 50 kg/m2, 6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), na powierzchni 11550 m2, 7) regulacja pionowa 6 studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0.2 do 0.3 m3, 8) Wykonanie poboczy wraz z uzupełnieniem ubytków destruktem asfaltowym, na powierzchni 2100 m2. 2.1. Miejscem wykonania zamówienia jest droga powiatowa Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe (na odcinku 2,1 km). Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% wartości brutto oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych,00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych naprawy nawierzchni dróg, o wartości minimum 250.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: 1) walec statyczny samojezdny - 1 szt., 2) walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt., 3) samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 3 szt., 4) skrapiarka do bitumu- 1 szt., 5) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt., 6) szczotka mechaniczna - 1 szt., 7) koparko - spycharka - 1 szt., 8) piła do cięcia asfaltu - 1 szt., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/niespełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 6 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie naprawy nawierzchni dróg, o wartości min. 250.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 5) Dokumenty (min. 2 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane, 6) Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony, 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga następującego sprzętu o porównywalnych parametrach: 1) walec statyczny samojezdny - 1 szt., 2) walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt., 3) samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 3 szt., 4) skrapiarka do bitumu- 1 szt., 5) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt., 6) szczotka mechaniczna - 1 szt., 7) koparko - spycharka - 1 szt., 8) piła do cięcia asfaltu - 1 szt., 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.2.4. SIWZ, Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 9) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa powyżej, zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach