Przetargi.pl
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z: a. remontem (wymianą) nakładek bitumicznych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: - ulica Matejki (odcinek: ulica Orla - ul. Jana Pawła II) o długości 230 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.334 m2, - ulica Torowa (odcinek: ulica Karniszewicka - przejazd kolejowy) o długości 205 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.435 m2, - ulica Ostatnia (odcinek: ulica Łaska - ulica Robotnicza) o długości 259 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.700 m2, - ulica Niecała (odcinek: ulica Wileńska - ulica osiedlowa) o długości 130 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 780 m2, - ulica Grabowa (odcinek: ulica Orla - ulica Jana Pawła II) o długości 225 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.575 m2, - ulica Pułaskiego (odcinek: ulica Zamkowa - ulica św. Rocha wraz z zatoczką parkingową przed budynkiem Poczty Polskiej) o długości 195 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.170 m2, - ulica św. Rocha (odcinek: ulica św. Jana - ulica Piłsudskiego) o długości 97 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 679 m2, - ulica Mokra (odcinek: ulica Nawrockiego - połowa długości) o długości 275 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 1.540 m2, - ulica Sobieskiego (odcinek: ulica Kościelna - ulica Piotra Skargi wraz ze skrzyżowaniem) o długości 275 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 396 m2 + skrzyżowanie o powierzchni 245 m2 - łącznie 641 m 2, - ulica Nawrockiego (odcinek: ulica Grota Roweckiego - ulica Waltera Jankego) o długości 520 mb i powierzchni nawierzchni bitumicznej 4.680 m2, b. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego o całkowitej powierzchni 2.000 m2, według bieżących wskazań Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres prac określają: a. Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane (dotyczy to zakresu zamówienia określonego w punkcie 1 podpunkt a)) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: a. 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia - wykonanie prac związanych z nakładkami bitumicznymi, b. 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany przedmiot zamówienia - wykonanie prac związanych z remontem cząstkowym nawierzchni, Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego zakresu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 5. Termin realizacji zamówienia: a. zakres zamówienia określony w punkcie 1 podpunkt a) - od momentu podpisania umowy do dnia 31.07.2012 roku, z zastrzeżeniem n/w warunków: - ulica Matejki - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 2 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Torowa - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 9 dni roboczych od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Ostania - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 4 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Niecała - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 4 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Grabowa - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 2 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Pułaskiego - w okresie od momentu podpisania umowy do dnia 25.06.2012 roku nie dłużej niż 3 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica św. Rocha - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 3 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Mokra - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 2 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Sobieskiego - w okresie 25.06. - 31.07.2012 roku nie dłużej niż 3 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), - ulica Nawrockiego - w okresie od momentu podpisania umowy do dnia 25.06.2012 roku nie dłużej niż 4 dni robocze od momentu rozpoczęcia prac do ich zakończenia (położenie nakładki bitumicznej), b. zakres zamówienia określony w punkcie 1 podpunkt b) - od momentu podpisania umowy do dnia 31.10.2012 roku według bieżących potrzeb Zamawiającego zgłaszanych na piśmie (fax) z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem danej grupy zamówienia 6. Uwagi realizacyjne: a. W ramach regulacji studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów deszczowych nowy materiał do wbudowania (studzienki oraz wpusty) dostarcza na swój koszt Zamawiający, b. Uzyskany w toku prowadzonych prac destrukt (sfrezowany bitum), Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych; do obowiązków Wykonawcy należy tylko transport destruktu we wskazane przez Zamawiającego miejsce w granicach administracyjnych miasta Pabianic), c. Wymiana krawężników oraz regulacja studzienek i wpustów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać tylko przed wykonaniem nakładki bitumicznej; Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonania odbioru wykonanych prac, w przypadku innej kolejności realizacji prac - Wykonawca będzie zmuszony wtedy do powtórzenia nieprawidłowo wykonanych czynności na swój koszt i ryzyko, d. Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, e. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, f. Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów. g. Zamawiający - dla zakresu określonego w punkcie 1 podpunkt b) przedmiotu zamówienia - zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia w pełnym zakresie, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania; Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne zadośćuczynienie. h. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia dodatkowego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, odnosi się to w szczególności do wykonania (remontu) nakładek bitumicznych. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż w przypadku prac określonych w punkcie 1 podpunkt a) będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, a dla prac określonych w punkcie 1 podpunkt b) na bieżąco, ale nie częściej niż 1 raz w miesiącu po zakończeniu każdego z miesięcy realizacji zamówienia, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) sposób rozliczeń: - dla prac określonych w punkcie 1 podpunkt a) - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania, - dla prac określonych w punkcie 1 podpunkt b) - wynagrodzenie kosztorysowe, wyliczane poprzez przemnożenie zaproponowanej przez Wykonawcę na etapie ofertowania ceny jednostkowej przez ilość faktycznie wykonanego przedmiotu zamówienia, aż do wyczerpania całkowitej kwoty ofertowej dla tego zakresu zamówienia lub upływu terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.31.42-6 - Wymiana nawierzchni drogowej - 45.23.32.90-8 - Instalowanie znaków drogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach