Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych w Radlinie I/ ul. Orkana - odcinek wzdłuż ogródków działkowych II/ ul. Mielęckiego - Solskiego

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4590200, fax. 032 4590205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych w Radlinie I/ ul. Orkana - odcinek wzdłuż ogródków działkowych II/ ul. Mielęckiego - Solskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje wykonanie zadania zgodnie z przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz: a) zapewnienie w czasie trwania realizacji zamówienia na terenie placu budowy - w granicach przekazanych przez Zamawiającego - należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci, znaków geodezyjnych, urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymania ich w należytym stanie technicznym, b) roboty przygotowawcze, organizację, oznakowanie i zabezpieczenie budowy, c) organizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań laboratoryjnych i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, d) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, odtworzenie znaków geodezyjnych, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, e) inne: zabezpieczenie dojazdu, dojścia do posesji znajdujących się przy tej drodze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - wykonania robót budowlanych - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert oraz oświadczenie (wzór zał. Nr 2), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej dwie roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonali nawierzchnie bitumiczne (w-wa wiążąca i ścieralna) o powierzchni min. 1.200m2 każda, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) - potwierdzenie: wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 3), dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz oświadczenie (wzór zał. nr 2) c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi - potwierdzenie: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) oraz kserokopia potwierdzająca przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia drogowe i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 2), d) dysponują potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzenie: oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów (wzór - zał. nr 2) e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenie: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości minimum 200.000,00 zł. wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy oraz oświadczenie (wzór - zał. nr 2) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1); 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ( wzór - zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum; 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca i ścieralna) o powierzchni min. 1.200m2 każda z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3); 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, a którymi będzie dysponował; 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj. do kierowania robotami drogowymi wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum; 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości minimum 200.000,00 zł. wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy; 8. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum; 9. Wyceniony przedmiar robót (wzór - załącznik A/ do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach