Przetargi.pl
Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w zakresie części 1, 2, 3 i 4: 1) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4107W ul. Bieniewicka i ul. Błońska”. 2) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4103W w m. Nowe Faszczyce”. 3) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4113W w m. Wawrzyszew”. 4) „Wykonanie nakładki na DP 4123W (ul. Kosmowska i ul. Krótka) o dł. ok. 700 mb w m. Borzęcin Mały, gm. Stare Babice i w m. Myszczyn, gm. Ożarów Mazowiecki”.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 221 380 , fax. 227 221 380
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 221 380, fax. 227 221 380
    REGON: 1490097400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w zakresie części 1, 2, 3 i 4: 1) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4107W ul. Bieniewicka i ul. Błońska”. 2) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4103W w m. Nowe Faszczyce”. 3) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4113W w m. Wawrzyszew”. 4) „Wykonanie nakładki na DP 4123W (ul. Kosmowska i ul. Krótka) o dł. ok. 700 mb w m. Borzęcin Mały, gm. Stare Babice i w m. Myszczyn, gm. Ożarów Mazowiecki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim w zakresie części 1, 2, 3 i 4: 1) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4107W ul. Bieniewicka i ul. Błońska”. 2) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4103W w m. Nowe Faszczyce”. 3) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4113W w m. Wawrzyszew”. 4) „Wykonanie nakładki na DP 4123W (ul. Kosmowska i ul. Krótka) o dł. ok. 700 mb w m. Borzęcin Mały, gm. Stare Babice i w m. Myszczyn, gm. Ożarów Mazowiecki”. w zakresie: 1)„Wykonanie nakładki na ul. Partyzantów w m. Kampinos o dł. ok. 300 mb, gm. Kampinos”, w zakresie: a) Wykonanie robót pomiarowych. b) Frezowanie nawierzchni istniejącej gr. 0-4 cm z wywozem destruktu na bazę Zamawiającego o pow. ok. 8 980 m². c) Mechaniczne ścięcie poboczy gr. 10 cm wraz z wywozem o pow. ok. 1 390 m2. d) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych o łącznej powierzchni ok. 17 970 m². e) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumicznej z siatki z włókien szklanych nasączonej asfaltem o wytrzymałości w kierunku podłużnym i poprzecznym 120 kN/m o pow. ok. 8 680 m². f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 3 cm o pow. ok. 8 980 m². g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 4 cm o łącznej pow. ok. 8 980 m². h) Wykonanie poboczy z KŁSM gr. 10 cm na pospółce gr. 10 cm o pow. ok. 1 390 m². i) Regulacja wysokościowa nawierzchni zjazdów i dojść do furtek w tym regulacja krawężników 15x30 i obrzeży 8x30. j) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości ok. 185 m². k) Inwentaryzacja powykonawcza. 2) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4103W w m. Nowe Faszczyce”, w zakresie: a) Wykonanie robót pomiarowych. b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 0-4 cm z wywozem destruktu na bazę Zamawiającego o pow. ok. 660 m². c) Mechaniczne ścięcie poboczy o gr. 10 cm wraz z wywozem o pow. ok. 180 m². d) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej bitumicznej o pow. ok. 1 380 m². e) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumicznej z siatki z włókien szklanych nasączonej asfaltem o wytrzymałości w kierunku podłużnym i poprzecznym 120 kN/m o pow. ok. 640 m². f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 3 cm o pow. ok. 660 m². g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 5 cm, o łącznej pow. ok. 720 m². h) Wykonanie poboczy z KŁSM gr. 10 cm o pow. ok. 180 m². i) Inwentaryzacja powykonawcza. 3) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4113W w m. Wawrzyszew”, w zakresie: a) Wykonanie robót pomiarowych. b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 0-4 cm z wywozem destruktu na bazę Zamawiającego o pow. ok. 3 850 m². c) Mechaniczne ścięcie poboczy o gr. 10 cm wraz z wywozem o pow. ok. 1 380 m². d) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej bitumicznej o pow. ok. 7 760 m². e) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumicznej z siatki z włókien szklanych nasączonej asfaltem o wytrzymałości w kierunku podłużnym i poprzecznym 120 kN/m o pow. ok. 3 710 m². f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 3 cm o pow. ok. 3 850 m². g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 5 cm, o łącznej pow. ok. 3 910 m². h) Wykonanie poboczy z KŁSM gr. 10 cm o pow. ok. 1 380 m². i) Inwentaryzacja powykonawcza. 4) Wykonanie nakładki na DP 4123W (ul. Kosmowska i ul. Krótka) o dł. ok. 700 mb w m. Borzęcin Mały, gm. Stare Babice i w m. Myszczyn, gm. Ożarów Mazowiecki a) Wykonanie robót pomiarowych. b) Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem materiałów z rozbiórki na bazę Zamawiającego. c) Frezowanie nawierzchni istniejącej o gr. do 4 cm z wywozem destruktu na bazę Zamawiającego o pow. ok. 3 450 m². d) Mechaniczne ścięcie poboczy o gr. 10 cm wraz z wywozem o powierzchni ok. 1 380 m². e) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych o łącznej powierzchni ok. 4 130 m². f) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumicznej z siatki z włókien szklanych nasączonej asfaltem o wytrzymałości w kierunku podłużnym i poprzecznym 120 kN/m o pow. ok. 3 990 m². g) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 3 cm o pow. ok. 3 450 m². h) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. – bit. KR 3-6 gr. 5 cm o łącznej pow. ok. 3 990 m². i) Wykonanie poboczy z KŁSM gr. 10 cm o pow. ok. 1 380 m². j) Regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących zjazdów i krawężników. k) Regulacja pionowa studzienek – włazów kanałowych. l) Inwentaryzacja powykonawcza. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załącznik Nr 1,Nr 2, do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Obowiązki wykonawcy odnoszące się do realizacji zamówienia: 1) Dbanie o należyty porządek w obrębie prowadzonych robót. 2) Zabezpieczenie terenu budowy. 3) Przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu oraz jego wdrożenie na czas prowadzenia robót. 4. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W przypadku zauważenia, że zakres robót wynikający z przedmiarów robót znacząco odbiega od dokumentacji projektowej, wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia tego zamawiającemu przed terminem składania ofert w sposób określony w art. 5 § 2 niniejszej Specyfikacji. Jeżeli wykonawcy nie zgłoszą ww. zastrzeżeń zamawiający uzna, że wykonawca sprawdził i zweryfikował dostarczoną dokumentację i nie będzie wnosił żadnych roszczeń do zamawiającego z tego tytułu i uznaje dostarczoną dokumentację za prawidłową i wystarczającą podstawę do realizacji robót i sporządzenia oferty ujmującej pełen zakres robót, koniecznych do wykonania kompleksowego zakresu zamówienia. 5. W razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych zamówieniem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 6. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub wiele części zamówienia. 7. Zamówienie podzielone jest na następujące części: 1) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4107W ul. Bieniewicka i ul. Błońska”. 2) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4103W w m. Nowe Faszczyce”. 3) „Wykonanie nakładki asfaltowej na DP 4113W w m. Wawrzyszew”. 4) „Wykonanie nakładki na DP 4123W (ul. Kosmowska i ul. Krótka) o dł. ok. 700 mb w m. Borzęcin Mały, gm. Stare Babice i w m. Myszczyn, gm. Ożarów Mazowiecki”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część I – 25000 zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Część II -2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część III – 14000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) CZĘŚĆ IV – 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 12 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Getin Bank 76 1560 0013 2619 7045 3000 0002 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Wadium wniesione przelewem na konto ZDP uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach