Przetargi.pl
Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych w miejscowościach: Gniew (ul. Witosa) oraz Ciepłe

INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83140 Gniew, ul. Wiślana
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5352318, 5352331 , fax. 058 5352318 w. 46
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.
    ul. Wiślana 6
    83140 Gniew, woj. pomorskie
    tel. 058 5352318, 5352331, fax. 058 5352318 w. 46
    REGON: 19160513700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inwest-kom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego, w której 100% udziałów ma gmina

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych w miejscowościach: Gniew (ul. Witosa) oraz Ciepłe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącym remontem nawierzchni drogowych dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej grubości 8 cm (warstwa wiążąca + warstwa ścieralna) na dwóch odcinkach: a) odcinek drogi gminnej w Gniewie w ul. Witosa, od ul.27 Stycznia do istniejącej nawierzchni asfaltowej przy bloku mieszkalnym Witosa 7 – 110 mb jezdni; b) odcinek drogi gminnej nr 228009G Ciepłe - Szprudowo w miejscowości Ciepłe, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2815G do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – 315 mb jezdni. Wykonawca wykona prace z materiałów własnych – materiały po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt 3 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: Sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2) Wykonawca wnosi w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy: a. Oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, b. Wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt. 2. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 59 2030 0045 1110 00000230 3860 Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: ZP/3/2017” Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy zamieścić kserokopię dowodu wniesienia wadium. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarto w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisywana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp 4. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ: 1) Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj.: Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, określonych w pkt. 10.8., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3) Zgodnie z art 24 ust.11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie (zał. 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganego pełnomocnictwa albo złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo jego złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie, zagrożone jest karą pozbawienia wolności do lat 3 (art. § 1 KK) i zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Do oferty składanej przez Wykonawców ma być załączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Ewentualnie można złożyć umowę o współdziałaniu (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w SIWZ natomiast żaden z niech nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Korespondencja będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach