Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7888500, fax. 17 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie nagłośnienia Cmentarza Komunalnego w Mielcu - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nagłośnienia na Cmentarzu Komunalnym w Mielcu zgodnie z projektem wykonawczym - etap I. Zakres prac obejmuje: 1) nagłośnienie kaplicy i jej otoczenia, 2) wykonanie części systemu nagłośnienia cmentarza (głośniki, maszty oraz kanalizacja kablowa). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mielec.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja systemu p.poż. w Inspektoratach ZUS w Przeworsku, Jarosławiu i Przemyślu.
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie okablowania specjalistycznego (sygnałowego i elementów zasilania dla systemów AV) na obiekcie Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego.
Dodano: 2016-02-26 - Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1.
Dodano: 2015-07-24 - Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1.
Dodano: 2015-06-11 - Wymiana opraw oświetleniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5
Dodano: 2014-06-25 - Roboty budowlane remont oświetlenia i malowanie pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4.
Dodano: 2013-11-14 - Remont oświetlenia w SOK w budynku O/ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2013-09-09 - Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, montaż i zainstalowanie system monitoringu CCTV ANALOGOWEJ z transmisją po skrętce wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi akcesoriami .
Dodano: 2013-08-01 - Zakup, dostarczenie, montaż i zainstalowanie system monitoringu CCTV IP wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi akcesoriami .
Dodano: 2013-06-28 - Remont oświetlenia w SOK w budynku O/ZUS w Rzeszowie przy Al.Piłsudskiego 12
Dodano: 2013-06-24