Przetargi.pl
Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Legionów 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8434339 , fax. 033 8434727
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Legionów 15 15
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8434339, fax. 033 8434727
    REGON: 35706151600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w tym w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, uzdatniania wody c.o.), instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji CCTV, instalacji KD (kontroli dostępu), instalacji SSP (sygnalizacji pożaru), instalacji SSWiN (sygnalizacji włamania i napadu), budowy dróg wewnętrznych, zjazdu z drogi publicznej i parkingów zagospodarowania terenu dla realizacji robót budowlanych oraz w trakcie dostaw i montażu wyposażenia obiektu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1)uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy i naradach koordynacyjnych; 2)sprawowanie stałej kontroli zgodności realizowanego zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie internetowej Zamawiającego. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U z 2013 r. poz 1409 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ; 3)kontrolowanie nadzorowanego obiektu stale na etapie wykonywania robót, w tym prac zanikowych i dokonywanie wpisów kontroli w Dzienniku Budowy, sporządzanie notatek i protokołów, dokumentacji fotograficznej istotnych elementów budowy w celach archiwalnych, 4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwania wad w celu wypłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych - nadzór ma w zakresie kontrolowanie obmiaru robót i szacowanie ich ilości w celu określenia właściwego rzeczowego i finansowego zakresu wykonanych prac 5)informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych oraz zapobieganie odstępstwom od dokumentacji 6)dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz kwalifikowanie i zatwierdzanie ewentualnych robót dodatkowych 7)dokonywanie systematycznych wpisów do dziennika budowy 8)dokonywanie odbiorów częściowych, zasadniczego i końcowego wykonanych robót bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu gotowości do odbiorów przez Wykonawce 9)sprawdzenie kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego 10)sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych 11)potwierdzanie gotowości obiektu do odbioru 12)uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych 13)dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych 2.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżącą obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i,lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga, aby Koordynujący Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewnił obecność poszczególnych inspektorów do odpowiedniego zakresu prac do sprawowania bezpośredniego nadzoru, a także aby był obecny na placu budowy codziennie we wszystkie dni robocze co najmniej 8 godzin dziennie. Konieczność pracy zespołu Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i,lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. 3.Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji, która będzie przedmiotem zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego i stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, od dnia składania ofert. 2.Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w innej walucie niż złoty polski. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r. Nr. 42 poz. 275. z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zatorze o/Oświęcim Nr rachunku 03 8136 0000 0031 0053 2000 0040 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z inwestycją Rozbudowy i przebudowy Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed terminem składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu, ul. Legionów 15, 32-600 Oświęcim - sekretariat. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonania przelewu wadium został dołączony do oferty, b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w miejscu wskazanym w pkt 5 w oddzielnej kopercie, natomiast jego kopia załączona do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być ono gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści gwarancji-poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach