Przetargi.pl
Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac w ramach projektu: pn. Szlakiem Menonitów przez Powiat Gdański - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu nr WND-RPPM.06.01.00.00- 012/08

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac w ramach projektu: pn. Szlakiem Menonitów przez Powiat Gdański - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu nr WND-RPPM.06.01.00.00- 012/08
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac w ramach projektu pn.Szlakiem Mennonitów przez Powiat Gdański - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie składającego się z następujących zadań: - Zadanie nr 1- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański - Zadanie nr 2- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Suchy Dąb - Zadanie nr 3- budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Cedry Wielkie Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje sprawowanie następujących funkcji: - Wiodącego Inspektora Nadzoru, - Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych; - Inspektora Nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; - Inspektora Nadzoru w specjalności mostowej; UWAGA: Zamawiający dopuszcza, by Wiodącym Inspektorem Nadzoru była osoba pełniąca jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w obszarze wykonywania czynności Wiodącego Inspektora Nadzoru zalicza się: 1) reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 2) nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3) obecność na budowie co najmniej trzy razy w tygodniu, a także na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, osoby posiadającej uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, pozostałe osoby zgodnie z harmonogramem robót w częstotliwości koniecznej do prawidłowego nadzorowania robót wszystkich branż. 4) przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 5) nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez wykonawców Inwestycji, 6) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją Inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 7) stosowanie otrzymanych od Zamawiającego wskaźników niezbędnych dla potrzeb monitoringu postępu rzeczowego i finansowego umowy na realizację prac w ramach projektu pn.Szlakiem Mennonitów przez Powiat Gdański - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo -rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i stosowanie dla potrzeb wszelkiej niezbędnej sprawozdawczości wynikającej z wymogów wynikających ze współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego także przy formowaniu Raportów oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganego nadzoru i rozliczeń zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 8) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 9) w razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do projektantów pytań i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawców inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 11) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 12) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) zgody na użytkowanie drogi, 13) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Wiodący Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 1) stwierdzenia gotowości do odbioru, 2) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, 3) egzekwowanie od Wykonawców Inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, 4) sprawdzenie i zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktury Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tej faktury / w tym protokołów odbioru / pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 5) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 6) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 7) naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 8) do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w obszarze wykonywania czynności Wiodącego Inspektora Nadzoru zalicza się wykonywanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami czynności Inspektora Nadzoru w okresie realizacji zadania oraz okresie rozliczeniowym po zakończeniu inwestycji. 9) do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy również archiwizacja korespondencji i dokumentacji zadania inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji. Zakres rzeczowy nadzoru dotyczy: Zadania nr 1 - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański : Ciąg Przejazdowo- Wiślina - Lędowo a) Roboty przygotowawcze : -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; -usunięcie drzew i krzewów ; -zdjęcie warstwy humusu; -rozbiórka elementów dróg i ogrodzeń; -Przebudowa napowietrznych linii energetycznych i oświetlenia ; b) Roboty ziemne a)wykonanie wykopów w gruntach kat. III - IV; b)wykonanie nasypów; c) odwodnienie korpusu drogowego: - kanalizacja deszczowa; d) podbudowy: -podbudowa z kruszyw; -podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie; e) nawierzchnie: -nawierzchnia z betonu asfaltowego; -nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników; f) roboty wykończeniowe: -umocnienie powierzchniowe skarp , rowów i ścieków; g) organizacja ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz miejski system informacji : -oznakowanie poziome, -oznakowanie pionowe, h) elementy ulic : -krawężniki betonowe, -betonowe obrzeża chodnikowe, i) wykonanie i montaż konstrukcji stalowej: -budowa pomostu o konstrukcji stalowej na odcinku 1+780-1+912,7; -budowa kładki o konstrukcji stalowej ze stalowymi barierkami ochronnymi w odcinku 0+ 913; j) zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych; k) konstrukcje drewniane : - elementy pomostu - podpory z pali drewnianych, belki poprzeczne ,pokład pomostu, bariera drewniana; Zadania nr 2 - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Suchy Dąb Ciąg Grabiny Zameczek - Wróblewo a) Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; -usunięcie drzew i krzewów; -zdjęcie warstwy humusu; - rozbiórka elementów dróg i ogrodzeń b) Roboty ziemne : -Wykonanie wykopów w gruntach kat. III - IV; -Wykonanie nasypów; c) Podbudowy: -Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie d) Nawierzchnie: -nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników; e) Roboty wykończeniowe : -umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków; h) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu : -oznakowanie poziome; -oznakowanie pionowe ; f) Elementy ulic: -krawężniki betonowe; -betonowe obrzeża chodnikowe; Kładki przez rzekę Motławę a) Roboty Fundamentowe: -roboty ziemne: wykop pod fundamenty w gruncie niespoistym bez umocnienia ; -roboty ziemne : zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem ; -studnie fundamentowe ; b) Roboty zbrojeniowe : -zbrojenie betonu stalą KLASY A-III; c) Roboty betonowe : -układanie mieszanki betonowej oczepu studni, -betonowanie wypełniające, bez deskowania ; d) Konstrukcje stalowe: -konstrukcje stalowe ustroju niosącego ze stali ST3SX; -montaż konstrukcji stalowych ustroju nośnego; -zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji stalowych przez malowanie i metalizację; e) Izolacje : -powłoka ochronna zasypywanych elementów betonowych; -powierzchniowe zabezpieczenie betonu; f) elementy zabezpieczające: -poręcze na obiektach; g) drewniane konstrukcje mostowe : -poboczne elementy konstrukcyjne; -pomost drewniany; Zadania nr 3 - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie Gminy Cedry Wielkie Ciąg Trutnowy - Cedry Wielkie , Leszkowy, Kiezmark a) Roboty przygotowawcze: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -usunięcie drzew i krzewów -zdjęcie warstwy humusu -rozbiórka elementów dróg i ogrodzeń b) Roboty ziemne : -Wykonanie wykopów w gruntach kat. III - IV -Wykonanie nasypów c) Podbudowy: -Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie -Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem d) Nawierzchnie: -nawierzchnia z betonu asfaltowego -nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników e) Roboty wykończeniowe : -umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków f) Elementy ulic: -krawężniki betonowe -betonowe obrzeża chodnikowe g) Odwodnienie: -przepusty pod koroną drogi h) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu : -oznakowanie poziome -oznakowanie pionowe Nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie: robót branży drogowej- budowa ścieżki pieszo - rowerowej , przebudowa drogi; robót branży mostowej - budowa małych obiektów mostowych ; robót branży instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych - usunięcie kolizji istniejących sieci rozdzielczej; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 119 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat-gdanski.pl (postępowanie przetargowe na realizację projektu Szlakiem Mennonitów przez Powiat Gdański - budowa i modernizacja infrastruktury pieszo - rowerowej na terenie gmin Pruszcz Gdański, Suchy Dąb i Cedry Wielkie. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi Nadzoru Inwestorskiego w ramach rękojmi w okresie gwarancyjnym udzielonym przez podmioty realizujące zadanie inwestycyjne. Wymagania organizacyjne Wszelkie uzgodnienia organizacyjne należy uzgodnić przed przystąpieniem prac z Zamawiającym (protokół przekazania frontu robót itp.) Zamawiający dopuszcza powierzenie części prac podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac (załącznik nr 6 do SIWZ). Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami musza być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności nie dłuższy niż 14 dni, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca złoży po otrzymaniu wynagrodzenia oświadczenia o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa powyżej skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej - 1 osoba - mostowej - 1 osoba - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba Należy dołączyć uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w podanych specjalnościach bez ograniczeń, oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i wypełnić zał. nr 7 do SIWZ . - wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) -minimum 2 nadzorów robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym będących przedmiotem nadzoru o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 mln zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100 tys. zł. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt VIII.1 SIWZ oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-6 i w pkt VIII.8-9 SIWZ. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2- 5 SIWZ. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.6 -10 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do SIWZ). 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór zał. nr 3 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) -minimum 2 nadzorów robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym będących przedmiotem nadzoru o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 mln zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac. 8. Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów osób, które będą pełnić obowiązki: wiodącego inspektora nadzoru oraz inspektorów poszczególnych branż. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100 tys. zł. 10. Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy). UWAGA: W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą podlegającą wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca musi przed podpisaniem umowy dostarczyć do Zamawiającego aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.Zamiast dokumentów, o których mowa w ust VIII pkt. 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.5. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania lub miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach