Przetargi.pl
WYKONANIE NADBUDOWY PRZEWIĄZKI „A-B” ORAZ PRZEBUDOWA BUDYNKU „A” SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ W CELU DOSTOSOWANIA ODDZIAŁU PATOLOGII NOWORODKA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 43316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 100 143 , fax. 338 102 101
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    al. Armii Krajowej 101
    43316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 100 143, fax. 338 102 101
    REGON: 7062159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.hospital.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NADBUDOWY PRZEWIĄZKI „A-B” ORAZ PRZEBUDOWA BUDYNKU „A” SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ W CELU DOSTOSOWANIA ODDZIAŁU PATOLOGII NOWORODKA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy przewiązki „A-B” oraz przebudowa pomieszczeń Oddziału Patologii Noworodka zlokalizowanych na drugim piętrze w budynku „A” Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej, Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała, w celu dostosowania Oddziału Patologii Noworodka do obowiązujących przepisów. 2. Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie: 1) wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki od Nr 1.1 do Nr 1.20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”; 2) przedmiaru robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do siwz; 3) postanowień wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do siwz. 3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych na podstawie: a) projektu budowlanego „ARCHITEKTURA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.1 do siwz; b) projektu wykonawczego „ARCHITEKTURA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.2 do siwz; c) projektu budowlanego „TECHNOLOGIA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.19 do siwz; d) projektu wykonawczego „TECHNOLOGIA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.20 do siwz; e) projektu budowlanego „KONSTRUKCJA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.3 do siwz; f) projektu wykonawczego „KONSTRUKCJA”, stanowiącego Załącznik Nr 1.4 do siwz; g) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 1.5 do siwz; h) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 1 „ARCHITEKTURA” do siwz. 2) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w przebudowywanych pomieszczeniach na podstawie: a) projektu budowlanego „INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE” stanowiącego Załącznik Nr 1.6 do siwz; b) projektu wykonawczego „INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE” stanowiącego Załącznik Nr 1.7 do siwz; c) projektu wykonawczego „INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT” stanowiącego Załącznik Nr 1.8 do siwz; d) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 2 „INSTALACJE ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE” do siwz. 3) Wykonanie prac w zakresie instalacji sanitarnych w przebudowywanych pomieszczeniach na podstawie: a) projektu budowlanego „INSTALACJE SANITARNE” stanowiącego Załącznik Nr 1.9 do siwz; b) projektu wykonawczego „INSTALACJE SANITARNE” stanowiącego Załącznik Nr 1.10 do siwz; c) specyfikacji technicznej „SPECYFIKACJA TECHNICZNA” stanowiącej Załącznik Nr 1.11 do siwz; d) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 3 „INSTALACJE SANITARNE” do siwz. 4) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji na podstawie: a) projektu budowlanego „WENTYLACJA I KLIMATYZACJA” stanowiącego Załącznik Nr 1.12 do siwz; b) projektu wykonawczego „INSTALACJA WENTYLACJI I KLIMATYZACJI” stanowiącego Załącznik Nr 1.13 do siwz; c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych „INSTALACJA WENTYLACJI I KLIMATYZACJI” stanowiącej Załącznik Nr 1.14 do siwz; d) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 4 „WENTYLACJA I KLIMATYZACJA” do siwz. 5) Wykonanie instalacji gazów medycznych na podstawie: a) projektu budowlanego „INSTALACJA GAZÓW MEDYCZNYCH” stanowiącego Załącznik Nr 1.15 do siwz; b) projektu wykonawczego „INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH” stanowiącego Załącznik Nr 1.16 do siwz; c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót „INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH” stanowiącej Załącznik Nr 1.17 do siwz; d) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 5 „INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH” do siwz. 6) Wykonanie wewnętrznej instalacji p.poż. (hydrantowej) na podstawie: a) projektu wykonawczego „INSTALACJE SANITARNE” stanowiącego Załącznik Nr 1.18 do siwz; b) specyfikacji technicznej „SPECYFIKACJA TECHNICZNA” stanowiącej Załącznik Nr 1.11 do siwz; c) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 Część 6 „INSTALACJA PPOŻ” do siwz. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia w terminie od dnia publikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia do upływu terminu do składania ofert w godzinach od 08:00 do 14:00. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Kierownik Centralnego Monitoringu Technicznego Tomasz Siręga codziennie w dni robocze od godz. 8:00 do 14:00 pod nr telefonu +48 33 810 26 90. 6. Budynki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Szpital Wojewódzki w Bielsku –Białej podczas wykonywania wszystkich prac budowlanych będą użytkowane. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania terminu i sposobu wykonania najbardziej uciążliwych prac z Zamawiającym. Ponadto z uwagi na brak możliwości transportowania materiałów budowlanych wewnątrz obiektu, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do zapewnienia środków i urządzeń do zewnętrznego transportu wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania. 7. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z zastrzeżeniem ust. 8. 8. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób: 1) pełniących funkcję kierownika budowy i posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wskazanych w wykazie, o którym mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. g; 2) pełniących funkcję kierownika robót elektrycznych i posiadających uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wskazanych w wykazie, o którym mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. g; 3) pełniących funkcję kierownika robót sanitarnych i posiadających uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi o specjalności instalacyjnej, wskazanych w wykazie, o którym mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. g, 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, wykonujących roboty budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 7 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania dotyczącego zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości 29 940,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Getin Noble Bank S.A. nr 53 1560 0013 2189 6005 6000 0004, a w innych formach Wykonawca winien złożyć dokument w siedzibie Zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302 – Kancelaria). 4. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. Przy wnoszeniu wadium w innych formach dniem wniesienia jest data doręczenia dokumentu do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy pzp. Wykonawca, traci na rzecz Zamawiającego wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 3 do siwz) zawierający: a) nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”, c) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartości bez kwoty podatku, d) termin wykonania zamówienia publicznego, e) oferowany okres gwarancji jakości, w tym na użyte materiały i wyposażenie, określony w miesiącach, liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, f) oferowany termin usunięcia wady lub usterki określony w dniach, liczony od daty pisemnego zgłoszenia, g) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Wykaz, o którym mowa powyżej, stanowi treść oferty podlegającą ocenie i jednocześnie musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji III.1.3). Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kserokopii uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. h) warunki płatności, i) wysokość i formę wniesionego wadium, j) formę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, k) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach Wykonawcy, o których mowa w Sekcji III.3). 4) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1.2) i w Sekcji III.1.3), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niezbędne jest aby zobowiązanie, o którym mowa powyżej zawierało informacje które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym nowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach