Przetargi.pl
Wykonanie, na podstawie projektów, rozbudowy podestów obsługowych przenośników osadu pomiędzy obiektem stacji mechanicznego odwadniania osadu a suszarnią osadu wraz z instalacją oświetleniową i gniazdami remontowymi na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, na podstawie projektów, rozbudowy podestów obsługowych przenośników osadu pomiędzy obiektem stacji mechanicznego odwadniania osadu a suszarnią osadu wraz z instalacją oświetleniową i gniazdami remontowymi na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis zadania Istniejące podesty obsługowe nie umożliwiają pełnego dostępu do przenośników osadu w trakcie prac serwisowych i naprawczych. Planuje się wykonanie, na podstawie projektu, rozbudowy istniejących podestów, pozwalającej na pełen i bezpieczny dostęp obsługowy i techniczny do przenośników osadu. Zamówienie realizowane będzie przy czynnej instalacji przenoszenia osadu pomiędzy obiektami stacji odwadniania osadu i suszarni osadu. Wszystkie prace muszą być uzgadniane na bieżąco z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Energetyka i Wydziału Głównego Mechanika Zamawiającego. Niezbędne materiały do wykonania zadania zabezpieczy Wykonawca. 3. Zakres przedmiotu zamówienia, opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część: a) projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej (opis techniczny, rysunki, zestawienie materiałowe) - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; b) przedmiary robót branży konstrukcyjnej – załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ; c) projekt instalacji oświetlenia i gniazd remontowych – załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; d) przedmiar robót branży elektrycznej – załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ 4. Wymagania: a) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. b) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. c) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. d) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. e) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. f) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. g) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu, łącznie z okazaniem ochronie wnętrza pojazdu przy wjeździe i wyjeździe z terenu COŚ. h) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zleceniem, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. Dz. U. Nr 96 poz. 438 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. i) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. j) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. k) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. l) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. m) Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. n) Wykonawca, wraz ze zgłoszeniem do odbioru, dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: - powykonawczą dokumentację techniczną z przeprowadzonych prac, - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, - pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy, - pomiary izolacji kabli i przewodów, - pomiary ochrony przeciwporażeniowej instalacji oświetleniowej i gniazd remontowych. o) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł 2. Forma wniesienia wadium: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) gwarancja bankowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, e) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, f) wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, g) oświadczenie o stanie prawnym załącznik nr 4 do SIWZ, h) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ, i) parafowany wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 6 do SIWZ, j) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, k) szczegółowy kosztorys ofertowy, l) dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach