Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie na gadżecie promocyjnym pn. Stacja meteo wytłoczenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie na gadżecie promocyjnym pn. Stacja meteo wytłoczenia o treści: Wojewódzko - Diecezjalne Dożynki Wielkopolskie Piła 2009, czcionką Century Gothic Normal OpenType. Gadżet promocyjny pn. Stacja meteo o nw. parametrach: - wymiary nie mniejsze niż: wysokość 24 cm, szerokość 8 cm, grubość 2,5 cm, - stojący z podstawką, - wykonany z lakierowanego na mat drewna, bejcowanego na kolor wiśniowy, - zawierający termometr, higrometr i zegar z wymienną baterią, - miejsce wytłoczenia: boczna pionowa ścianka, - opakowanie gadżetu: białe pudełko kartonowe i zielona papierowa pokryta lakierem UV torebka z zielonym uchwytem ze sznurka, - ilość: 400 sztuk. poniżej 14.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dołączą do składanej oferty wzór wykonanej pracy o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1. 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 4) Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg Załącznika Nr 3. 5) Przykładowy wzór wykonanej pracy o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi poligraficzne dla Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Przygotowanie do druku i wydruk wydawnictw Wielkopolskiego Parku Narodowego
Dodano: 2016-07-18 - Druk katalogów do wystawy pt. Wszyscy jesteśmy migrantami. Listy polskich emigrantów z Ameryki z końca XIX wieku w Centrum Kultury Zamek
Dodano: 2016-07-14 - Druk cyfrowy katalogów i zaproszeń dla Galerii PROFIL Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-07-07 - Produkcja i dostawa materiałów wydawniczych dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
Dodano: 2016-07-06 - usługi poligraficzne na wydruki dla potrzeb realizacji zadań prowadzonych przez Dział Promocji i Marketingu oraz Dział Nauczania przez okres 12 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą do UAM.
Dodano: 2016-03-30 - druk Raportu Rocznego dla Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-03-04 - Wydruk gazetki osiedlowej Głos Rataj
Dodano: 2016-03-03 - wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów osiedli w 2016 r.
Dodano: 2016-01-26 - usługi poligraficzne dla Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-01-18