Katowicka SSE S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 42
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2510736 , fax. 032 2513766
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowicka SSE S.A.
ul. Wojewódzka 42 42
40-026 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2510736, fax. 032 2513766
REGON: 27307352700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksse.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, montaż i dostawa mebli według projektu aranżacji wnętrz I piętra budynku zlokalizowanego w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, montaż i dostawa mebli według projektu aranżacji wnętrz I piętra budynku zlokalizowanego w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy - wykonanie i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych mebli (w tym m.in. biurek, szaf, stolików, krzeseł, foteli, mebli do aneksu kuchennego wraz z wyposażeniem AGD) według dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8, - montaż dostarczonych mebli oraz wykonanie zabudów według dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8. Wykonanie, dostawa i montaż mebli szczegółowo opisana została w dokumentacji projektowej uwzgledniającej rozwiązania indywidualne dla następujących pomieszczeń: - sala konferencyjna pom. Nr 1-07 - biuro 1 pom. 1-04 - biuro 2 pom. 1-06 - biuro 3 pom. 1-02 - kuchnia pom. 1-11 - poczekalnia pom. 1-05 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli opisanej w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. Podczas prowadzenie prac, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na własny koszt podłóg i ścian przed ich zniszczeniem. W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń podczas montowania mebli Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Termin dostawy i montażu mebli musi być uzgodniony z Inżynierem Kontraktu. Na dostarczane wyposażenie meblowe wykonawca winien przedłożyć certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 537-1:2004, PN-EN 527-1:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 15737:2007, PN-EN 153372:2008, PN-EN 1728:2004, PN-EN 1022:2007, PN-EN 13761:2004, PN-EN 1022:2005, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 1335-1:2004, Realizacja przedmiotu zamówienia odbywała będzie się sukcesywnie, zgodnie z terminarzem przedstawionym w pkt.D SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 8, w zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie sufitów drewnianych oraz okładziny ścian z płytki ceglanej. Zamawiający planuje realizację zadania w etapach: Zamawiający planuje realizację zadania w etapach: a) Etap I dotyczący wykonania, dostawy i montażu mebli najpóźniej do dnia 27.01.2014 r. obejmuje wykonanie, dostawę i montaż szafy w pom. 1-07 rys A5, wykonanie, dostawę i montaż biurka pom. 1-04 rys.A13 wykonanie , dostawę i montaż ramy z oświetleniem, pom. 1-04 rys. AL2 wykonanie, dostawę i montaż blachy perforowanej do biurka wg. projektu biurka pom. 1-04 i 1-06 rys. A13 wykonanie , dostawę i montaż szafy pom. 1-04 rys. A10 wykonanie , dostawę i montaż biurka pom. 1-06 rys. A20 wykonanie , dostawę i montaż szafy na segregatory po. 1-06, rys. A14 dostawę 26 szt., krzeseł TON merano 321 400 OAK tapicerowane do pom. 1-07, 1-04, 1-02, 1-05 dostawę 3 szt. Krzeseł biurowych boconcept ferrara biała skóra, chrom pom. 1-04 i 1-06 dostawę 1 szt. lampy Troag foscarini black 200 cm pom. 1-02, dostawę 1 szt. . fotelu VITRA skape highblack conference 69 maron pom. 1-02 dostawę 1 szt. lampy coltrane podłogowa trójelementowa pom. 1-02 dostawę 1 szt lampy coltrane wisząca trójelementowa pom. 1-02 dostawę krzesła PAGED Antilla A-9850 czarny pom. 1-11 dostawę i montaż drewnianej żaluzji kolor ciemny mahoń szt. 8 pom. 1-04, 1-06, 1-02, 1-07, 1-05. b) Etap II wykonania, dostawy i montażu mebli najpóźniej do dnia 25.02.2014 r. obejmuje wykonanie , dostawę i montaż ściany fornirowanej pom. 1-07 rys. A3 i pom. 1-02 rys. A34 wykonanie , dostawę i montaż boksu pod ścianą pom. 1-07 rys. A41 wykonanie , dostawę i montaż boksu siedziska pom. 1-04 rys.A8 i pom 1-06 rys. A15 wykonanie , dostawę i montaż ściany lakierowanej pom. 1-02 rys. A31 wykonanie , dostawę i montaż ściany oraz stolika pom. 1-11 rys. A29/28/26 dostawę i montaż zlewozmywaka franke ascona pom 1-11 dostawę i montaż baterii kuchennej focus hansgrohe pom.1-11 wykonanie , dostawę i montaż mebli kuchennych zabudowanych do sufitu pom. 1-11 rys. A-27 dostawę i montaż lodówki oraz zmywarki w pom.1-11, wykonanie , dostawę i montaż szafy w pom. 1-05 rys. A21 wykonanie , dostawę i montaż ściany multimedialnej pom. 1-05, rys. A22 dostarczenie i montaż paneli ściennych przy oknach pom. 1-05 rys. A23 wykonanie , dostawę i montaż stołu konferencyjnego pom. 1-07, rys. A7, wykonanie , dostawę i montaż lamp wg. projektu indywidualnego pom. 1-07 rys. AL1 wykonanie , dostawę i montaż 2 stolików kawowych w pom. 1-04 i 1-02 rys. A44 wykonanie , dostawę i montaż biurka typ 3 zamówienie indywidualne wg. rys. A48 pom.1-02 wykonanie , dostawę i montaż 2 szt. regałów pom. 1-02 rys. A49, wykonanie , dostawę i montaż stolika konferencyjnego pom. 1-02 rys. A43, wykonanie , dostawę i montaż ściany fornirowanej skośnej pom. 1-05 rys. A24 dostawę i montaż foteli Salina pom. 1-02 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje sie wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 24 miesięcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksse.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10