Przedmiotem zamówienia jest :
Zadanie nr 1 - wykonanie tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów oraz Tablic Ruchu Pieszego;
Zadanie nr 2 - montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania oraz Tablic Ruchu Pieszego;
Zadanie nr 3 - utrzymanie/konserwacja Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu;
Zadanie nr 4 - utrzymanie Tablic Informacyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE II SIWZ Formularz Aktu Umowy oraz w TOMIE III SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Zadanie nr 1 - 4
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nieII.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nieII.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: takSekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane nowe tablice nazewniczego oznakowania ulic oraz Tablice Ruchu Pieszego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach