Przetargi.pl
WYKONANIE, MONTAŻ, BUDOWA I URUCHOMIENIE STACJI REDUKCYJNO-POMIAROWEJ GAZU ZIEMNEGO (OBIEKT 18) WRAZ Z SIECIAMI GAZOWYMI DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA PN.: CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH (CCTW) WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ DROGOWĄ-CZĘŚĆ TECHNOLOGICZNA W ZABRZU PRZY UL. ZAMKOWEJ, DZ. NR 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 I 598/125

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2710041 , fax. 032 2710809
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
    ul. Zamkowa 1 1
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2710041, fax. 032 2710809
    REGON: 00002594500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE, MONTAŻ, BUDOWA I URUCHOMIENIE STACJI REDUKCYJNO-POMIAROWEJ GAZU ZIEMNEGO (OBIEKT 18) WRAZ Z SIECIAMI GAZOWYMI DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA PN.: CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH (CCTW) WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ DROGOWĄ-CZĘŚĆ TECHNOLOGICZNA W ZABRZU PRZY UL. ZAMKOWEJ, DZ. NR 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 I 598/125
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, montaż, budowa i uruchomienie stacji redukcyjno-pomiarowej gazu ziemnego (obiekt 18) wraz z sieciami gazowymi dla przedsięwzięcia pn.: Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową-część technologiczna w Zabrzu przy ul. Zamkowej, dz. nr 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 i 598/125. 2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Budowa stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej na podstawie Projektu Wykonawczego zgodnie z obowiązującym pozwoleniem na budowę wraz z siecią gazową doprowadzającą gaz do Obiektu 02, przyłączem gazowym do Obiektu 02 oraz z siecią wewnętrzną gazu ciśnienia niskiego i średniego wewnątrz Obiektu 02 doprowadzoną do istniejących odbiorników oraz opomiarowaniem poboru gazów (dwie instalacje technologiczne i laboratorium materiałów ogniotrwałych), dla przedsięwzięcia pn.: Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową na terenie działek nr 860/79, 861/79, 862/79, 863/85, 944/85 i 598/125 przy ul. Zamkowej 1 w Zabrzu. 2) Wykonanie stacji redukcyjno - pomiarowej obejmuje także roboty wynikające z projektu budowlanego zamiennego, a nie ujęte w Książce Przedmiaru: a) roboty budowlane: - wykonanie fundamentu pod stacją, - ogrodzenie stacji, - wyłożenie płytami terenu stacji, - wykonanie armatury ulicznej na przewodach zasilających w punkcie końcowym opracowania gazowni oraz po stronie Odbiorcy, b) roboty związane z teletransmisją danych do wytypowanego obiektu, c) roboty elektryczne, d) roboty odgromowe, oraz wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz oddania obiektu do użytkowania Zamawiającego. 3) Przy budowie stacji redukcyjno-pomiarowej gazu ziemnego wraz z sieciami gazowymi muszą być spełnione warunki techniczne z Projektu Wykonawczego stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej, Ogólnej i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych oraz Projektu Budowlanego zamiennego. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Prawa Ochrony Środowiska, Polskich Norm i wytycznymi MRR w zakresie POIG a także innych obowiązujących przepisów. 5) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na własny koszt wszystkie wymagane uzgodnienia oraz zezwolenia z instytucjami zewnętrznymi w celu realizacji przedmiotu zamówienia i oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu 6) Do obowiązków wykonawcy należy: - opracowanie planu BIOZ, - opracowanie harmonogramu czasowego poszczególnych zadań będących elementami przedmiotu zamówienia, który dostarczy w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do Zamawiającego w celu zatwierdzenia - wyznaczenie kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane oraz kierowników robót posiadających adekwatne do wykonywania prac uprawnienia, - wywóz i zagospodarowanie wszelkich powstałych przy wykonywanych robotach odpadów (karta przekazania odpadów obowiązkowa, kopie stosownych dokumentów, dotyczących zagospodarowania i/lub utylizacji odpadów należy dostarczyć Zamawiającemu), - rekultywacja terenu poprzez uprzątnięcie, wyrównanie go, po wykonanych robotach, zakup i nawiezieniu humusu (min wysokość warstwy 20 cm) oraz założenie trawnika. Wykonawca musi posiadać stosowne zezwolenia na wykonywanie robót oraz zapewnić zgodny z prawem transport powstałych odpadów i ich zagospodarowanie i/lub utylizację. - zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni dostęp do sieci elektrycznej oraz wodociągowej. Opłaty za media i ścieki ponosić będzie Wykonawca na podstawie zainstalowanych przez siebie odpowiednich urządzeń pomiarowych. Zakup, montaż/demontaż i podłączenie we własnym zakresie. - wykonanie dokumentacji powykonawczej (zgodnie z wytycznymi GSG oraz z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a GSG) z naniesionymi sieciami gazu niskiego i średniego ciśnienia, załączonymi atestami i gwarancjami na użyte materiały i zamontowane urządzenia, operat geodezyjny powykonawczy. Wykonawca przekaże za potwierdzeniem powyższe dokumenty Zamawiającemu oraz Górnośląskiej Spółce Gazownictwa (Wydział obsługi sieci wysokoprężnej w Zabrzu) przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia. 7) Zgodnie z umową nr 311/12/08/391 o przyłączenie do sieci gazowej GSG Sp. z o.o. z dnia 19.12.2008 oraz aneksem, Zamawiający dokona odsprzedaży wszystkich wymaganych warunkami ww. umowy elementów Stacji Redukcyjno Pomiarowej wraz z układem pomiarowym na rzecz GSG Sp. z o.o. 8) Zamawiający w swojej siedzibie udostępnia Wykonawcy do wglądu następujące dokumenty: - Projekt budowlany Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową-część technologiczna w Zabrzu przy ul. Zamkowej, dz. nr 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 i 598/125. - Projekt budowlany zamienny Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową-część technologiczna w Zabrzu przy ul. Zamkowej, dz. nr 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 i 598/125. - Pozwolenie na budowę - Projekt wykonawczy stacji gazowej redukcyjno-pomiarowej Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową-część technologiczna w Zabrzu przy ul. Zamkowej, dz. nr 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 i 598/125. - Ogólna i szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz drogową-część technologiczna w Zabrzu przy ul. Zamkowej, dz. nr 860/79, 861/79, 863/85, 944/85 i 598/125. Podane w wyżej wymienionej dokumentacji nazwy urządzeń i materiałów nie oznaczają, że obowiązkowo należy te produkty zastosować. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót dokumentów potwierdzających, że stosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają warunki równoważności lub są lepsze. 9) Na wykonanie przedmiotu objętego postępowaniem przetargowym Wykonawca zamówienia udzieli minimum 5 lat gwarancji na stację redukcyjno-pomiarową oraz minimum 10 lat na wszystkie sieci gazowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452312203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 125 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania - na konto Zamawiającego numer konta 16 1240 4227 1111 0000 4846 7030 (Uwaga. Za datę wniesienia wadium w tej formie, uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego) lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. w gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń. zm), Dokument w formie innej niż pieniężna winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami określonymi w PZP, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy załączyć do oferty. Po otwarciu ofert wadium wnoszone w formie niepieniężnej zostanie przekazane do depozytu IChPW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy składający ofertę powinni spełnić poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art. 25 i 26 ust. 1 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r., z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy: - Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu: - Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej 10 robót odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (brutto) każda z nich, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia rozumie się robotę budowlaną polegającą na wykonaniu stacji redukcyjnej pierwszego stopnia 5. Potwierdzenie znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 zł 6. Potwierdzenie określenia zakresu podlegającego odsprzedaży ustalonego przez Wykonawcę bezpośrednio z GSG: - Pismo podpisane przez Wykonawcę i GSG określające zakres podlegający odsprzedaży.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichpw.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach