Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2010-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie monitoringu wizyjnego fontanny multimedialnej oraz terenu obejmującego Pergolę w Parku Szczytnickim we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia 1) Zakres robót obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania instalacji CCTV : - montaż kamer stacjonarnych na słupach oświetleniowych, - montaż kamery obrotowej na dachu pergoli, - montaż kamery stacjonarnej w pomieszczeniu, - układanie światłowodów wraz z przewodami zasilającymi w budynku, - układanie światłowodów wraz z przewodami zasilającymi na zewnątrz, - montaż zewnętrznych rozdzielni wraz z urządzeniami aktywnymi, - wykonanie przepustu kablowego do budynku, - uszczelnienie przepustu kablowego do budynku, - montaż zasilania awaryjnego, rejestratorów w szafie rack, - zarabianie przewodów światłowodowych i UTP, - prowadzenie okablowania w rurach ochronnych, - prace ziemne obejmujące położenie okablowania w rurach ochronnych, - pomiary elektryczne okablowania, - uruchomienie systemu, - programowanie systemu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez A24 s.c. ul. Jedności Narodowej 45B, 50-260 Wrocław, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 2.Dokumentacja projektowa zawiera następujące elementy: 1)projekt wykonawczy instalacji monitoringu wizyjnego, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1)wykonanie robót budowlanych i oddanie do użytku obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)oznaczenie i zabezpieczenie wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 3)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm), 4)przestrzeganie przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 5)stosowanie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 7)zawiadomienie Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 8)współpraca z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 9)powiadomienia Inspektora nadzoru o ewentualnych wykopaliskach archeologicznych, 10)prowadzenie robót w porozumieniu z konserwatorem zabytków, 11)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 12)przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu monitoringu wizyjnego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 13)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 14)udzielenie Zamawiającemu 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od daty odbioru końcowego robót. 4.Wykonawca zastosuje materiały, urządzenia opisane jako przykładowe w dokumentacji - w projekcie wykonawczym o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych. 5.Zasady zastosowania innych materiałów i urządzeń: 1)w przypadku zastosowania przez Wykonawcę innych materiałów i urządzeń, zamiar ten musi zostać zgłoszony w ofercie przetargowej, do której należy dołączyć pełne, niezbędne informacje, które umożliwią komisji przetargowej ocenę, czy parametry zaproponowanych materiałów i urządzeń są takie same lub lepsze, 2)decyzję o uznaniu materiałów i urządzeń za posiadające takie same parametry podejmuje komisja przetargowa, 3)zastosowanie innych materiałów i urządzeń wymaga, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, uzgodnienia z projektantem, 4)wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień z projektantem na własny koszt, 5)konieczność dokonania ww. uzgodnień nie może być powodem przedłużenia terminu wykonania prac. 6.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznej i domofonowej wraz z wykonaniem prac objętych projektem w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu zarządzanym przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-07-21 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Łanowej 2 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci komputerowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Sobótce, przy ul. M. Skłodowskiej Curie 19
Dodano: 2016-06-06 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Krakowskiej 2 we Wrocławiu - realizacja częściowa
Dodano: 2016-06-02 - Wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji hydrantowej oraz malowanie korytarzy i klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Kowarach
Dodano: 2016-05-30 - Oświetlenie uliczne - rozbudowa i modernizacja istniejących punktów świetlnych - rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Mleczno i Rudna
Dodano: 2016-05-20 - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Chobienia
Dodano: 2016-05-10 - Remont instalacji elektrycznej parteru oraz I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy, gmina Czernica
Dodano: 2016-04-20 - Roboty remontowe w budynku biurowym przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu. ZZK - WP/3400/51/16
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 2 - ETAP II (INSTALACJA I i II PIĘTRA)
Dodano: 2016-03-23