Przetargi.pl
wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej związanej z wymianą basenowej centrali wentylacyjnej na terenie Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4

Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, pl. Dąbrowskiego 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678430 , fax. 024 2678439
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa
    pl. Dąbrowskiego 2a 2a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678430, fax. 024 2678439
    REGON: 61020606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej związanej z wymianą basenowej centrali wentylacyjnej na terenie Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej związanej z wymianą basenowej centrali wentylacyjnej na terenie Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4 szczegółowo określony został w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres robót: 1) wymiana zniszczonej basenowej centrali klimatyzacyjnej na nową, 2) wykonanie modyfikacji instalacji wentylacyjnej, związanej z wymianą centrali klimatyzacyjnej, 3) wykonanie modyfikacji instalacji ciepła technologicznego, związanej z wymianą centrali klimatyzacyjnej, 4) montaż instalacji odprowadzenia skroplin z centrali klimatyzacyjnej do kanalizacji, 5) montaż grzejnika elektrycznego, zabezpieczającego nagrzewnicę wodną przed zamarznięciem, 6) montaż przewodów grzejnych, zabezpieczających instalację ciepła technologicznego oraz instalację odprowadzania skroplin przed zamarznięciem, 7) montaż dodatkowej szafy elektrycznej, zasilającej nową centralę klimatyzacyjną, grzejnik elektryczny oraz przewody grzejne, 8) uruchomienie zamontowanych instalacji, 9) pomiary wydajności instalacji wentylacyjnej oraz hałasu, pomiary uzyskiwanych parametrów powietrza w hali basenowej, 10) odbiory zamontowanych instalacji. 3. Centrala basenowa ma pełnić funkcję ogrzewania i chłodzenia oraz osuszania - niezależnie od warunków atmosferycznych. 4. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają załączniki: 1) Projekt budowlano-wykonawczy Modernizacja wentylacji mechanicznej związana z wymianą basenowej centrali klimatyzacyjnej. Pływalnia Miejska Jagiellonka, ul. 3-go Maja 4, 09-402 Płock, 2) Przedmiar robót związanych z wymianą basenowej centrali klimatyzacyjnej, 3) Przedmiar robót - branża elektryczna, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter informacyjny, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mogą być traktowane tylko jako pomocnicze do przygotowania oferty. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. 6. W celu uniknięcia ewentualnych nieprawidłowości w wycenie robót, oferent powinien dokonać wizji lokalnej na obiekcie, po wcześniejszym ustaleniu terminu z kierownikiem obiektu Magdaleną Fedorowicz - tel. 024 262-58-69 (poniedziałek - piątek godz. 7-15). 7. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy materiału/urządzenia lub symbole, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający wymaga, aby proponowany przez wykonawcę materiał/urządzenie były o parametrach technicznych i jakościowych nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Termin realizacji zamówienia: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, przez co rozumiemy termin wykonania i bezusterkowego odbioru robót, ze względu na wygaśnięcie środków budżetowych z końcem roku budżetowego - nie może przekroczyć 15 grudnia 2009 r. Zamawiający umożliwi w okresie 14 dni zamknięcie pływalni dla osób korzystających. W okresie tym Wykonawca musi zaplanować wymianę centrali wraz z uruchomieniem wentylacji, pozostały zakres robót wykonywany będzie w trakcie funkcjonowania pływalni. Szczegółowy termin zamknięcia ustalony będzie podczas przekazani placu budowy. 9. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na centrale wentylacyjną i wykonane roboty budowlane - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł). 2) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium można wnieść w:a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, numer: 78 1020 3974 0000 5002 0177 8653 w Banku PKO BP S.A. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w terminie/godzinie składania ofert. 5) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w pkt. 1 - 5 zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8) Z zastrzeżeniem pkt. 10, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 lit. b, c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.:wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na montażu kompleksu wentylacji mechanicznej na pływalni sportowej o kubaturze pływalni minimum 2000 m3 i powierzchni niecki basenowej minimum 300 m2 (każde zamówienie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych. Osoba ta musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w ust. 7 niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wymagane przez Zamawiającego:a) wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika to z zasad reprezentacji wskazanych we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie);c) kosztorys sporządzony metodą szczegółową (w celu pomocniczym dla zamawiającego), a na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:d) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej dwa zamówienia), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na montażu kompleksu wentylacji mechanicznej na pływalni sportowej o kubaturze pływalni minimum 2000 m3 i powierzchni niecki basenowej minimum 300 m2 (każde zamówienie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć:dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 1 lit. f, zostały wykonane należycie; g) wypełniony formularz Potencjał kadrowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - wyznaczenie osoby do kierowania robotami budowlanymi, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy również załączyć: dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych;aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej;pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) Zasada składania dokumentów przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia, b) wymagane oświadczenie wskazane w pkt. 1 d winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich podmiotów; c) dokumenty wskazane w pkt. 1 e powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;d) dokumenty wskazane w pkt. 1 f, g - składa lider w imieniu wszystkich podmiotów. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. e, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres trwania gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/bip/wentyl _st.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach