Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
ul. Kościuszki 131 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93195012300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu wrocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu wrocławskiego, zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. 2012 r. poz. 352), polegająca na wykonaniu następujących usług: analiza zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie materiałów dotyczących osnowy wysokościowej, inwentaryzacja punktów osnowy, opracowanie projektu sieci, stabilizacja punktów w terenie, pomiar i wyrównanie sieci punktów szczegółowej osnowy wysokościowej, sporządzenie dokumentacji. Szczegółowy opis realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne (oddzielny plik). 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą w trybie roboczym przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia. 2) Jeżeli okres ważności polisy wygaśnie w trakcie trwania umowy, Wykonawca ma obowiązek przedłożenia nowej polisy, najpóźniej w dniu następnym po dniu wygaśnięcia starej polisy. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Radwanice
Dodano: 2016-06-01 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Grębocice, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa wraz z modernizacją bazy ewidencji gruntów i budynków
Dodano: 2016-05-31 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. ZZK-WP/3400/65/16
Dodano: 2016-05-23 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego (3 zadania). ZZK-WP/3400/56/16
Dodano: 2016-05-10 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Grębocice, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa wraz z modernizacją bazy ewidencji gruntów i budynków
Dodano: 2016-04-18 - Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych oraz inwentaryzacja przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-03-31 - Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy na obszarze gminy Wołów
Dodano: 2016-03-25 - Dokumentacja projektowa - Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie miasta - renowacja i odnowa części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2016-01-08 - Uzupełnienie istniejącej bazy GESUT i BDOT500 o brakujące atrybuty opisowe i graficzne dla gm. Gaworzyce, dostosowujące istniejącą bazę do obowiązujących przepisów prawa
Dodano: 2015-09-30