Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji skweru B. Wodiczko w Warszawie.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji skweru B. Wodiczko w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Skweru B. Wodiczko w Warszawie, które obejmuje wykonanie gospodarki drzewostanem, założenie trawników, wykonanie nasadzeń krzewów, dostarczenie oraz ustawienie elementów małej architektury, roboty drogowe, wykonanie oświetlenia. W zakres prac wchodzi m.in.: - karczowanie krzewów 47,3 m2, - karczowanie drzew 15 szt. - wywóz drewna z karczowania oraz oczyszczenie terenu, - sadzenie drzew liściastych 5 sztuk - sadzenie krzewów żywopłotowych 256 sztuk - ustawienie obrzeży metalowych do krzewów, - wykonanie systemu napowietrzania i nawadniania z rur drenarskich - osypka z grysu granitowego, - sadzenie krzewów liściastych form naturalnych 135 sztuk - sadzenie roślin okrywowych 3531 sztuk - wykonanie umocnienia faszynowego skarp 66,4 m - sadzenie bylin 4364 sztuki - wykonanie trawników parkowych siewem na powierzchni 0,447 ha - wykonanie łąk parkowych siewem na powierzchni 0,362 ha - wzmocnienie trawnika systemem NETLON lub równoważnym 91,31 m2, - pielęgnacja w okresie gwarancyjnym - rozbiórka istniejących nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej na powierzchni 579,74 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt granitowych na powierzchni 891,81 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki ściętej na powierzchni 354,94 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (kolor szary) na powierzchni 285,98 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (kolor żółtawy) na powierzchni 205,94 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych na powierzchni 1019,09 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki łamanej na powierzchni 429,93 m2, - wykonanie nawierzchni Hanse Grand bez podbudowy na powierzchni 2073 m2, - wykonanie nawierzchni Hanse Grand z podbudową na powierzchni 276,19 m2, - wykonanie nawierzchni żwirowej na powierzchni 150 m2, - wykonanie nawierzchni elastycznej na powierzchni 222,67 m2, - ustawienie obrzeży granitowych 703,24 m, Bordir lub równoważnych 301,08 m, elastycznych 132,93 m, - montaż listew Cortem Steel 40,9 m i listew metalowych 30 m, - dostawa oraz montaż ławek parkowych 29 szt, - dostawa oraz montaż koszy na śmieci 18 szt. i koszy na psie odchody 3 szt., - dostawa oraz montaż tablic informacyjnych 3 szt., - dostawa i montaż stojaków na rowery 7 szt., - dostawa i montaż płotka ogrodniczego 306,5 m, - dostawa i montaż kratownic pod drzewa 2 szt., - dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw 21 szt., - dostawa i montaż piaskownicy 1 szt. - demontaż istniejących słupów oświetleniowych 21 szt. i kabli 730 m, - roboty związane z wykonaniem nowego oświetlenia (24 sztuki latarni + słupy 2 szt. z zawieszkami i oprawami po 2 sztuki na komplet 5 kompletów) w tym m.in. ułożenie rur ochronnych, montaż przepustów kablowych, montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, przewodów do opraw, ułożenie kabli, montaż tablic bezpiecznikowych. Ze względu na okres w jakim będą wykonywane roboty - IV kwartał 2009 r. i możliwość wystąpienia w tym czasie niesprzyjających warunków atmosferycznych, wykonawca przy wycenie robót powinien uwzględnić możliwość ich wykonania nawet przy ujemnych temperaturach otoczenia poprzez zastosowanie namiotów i nagrzewnic dla zapewnienia kontynuowania i zakończenia prac. Z uwagi na prowadzony remont Centrum Chopinowskiego, roboty drogowe będą etapowane w porozumieniu z wykonawcą remontu budowlanego, tak aby umożliwić dowóz materiałów i zakończenie prac w obiekcie. Przedmiot zamówienia określa następująca dokumentacja: -projekt wykonawczy stanowiący załączniki nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i ogrodniczych stanowiąca załącznik nr 10 a, 10 b ,10 c, 10d do SIWZ - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na wykonane: - roboty budowlano-montażowe, użyte materiały drogowe, słupy z wysięgnikami oświetleniowe - gwarancji na okres 60 miesięcy - elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, kosze na psie odchody - gwarancji na okres 24 miesiące - kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - gwarancji na okres 12 miesięcy - roboty ogrodnicze oraz materiał roślinny - gwarancji na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.2.1. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: - minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót drogowych, z których jedno obejmuje wykonanie nawierzchni chodników z elementów betonowych (płyt betonowych, kostki betonowej) drugie wykonanie nawierzchni chodników z elementów kamiennych (płyt kamiennych, kostki kamiennej) wraz z ustawieniem obrzeży betonowych lub kamiennych na powierzchni minimum 1000 m2 każde z zamówień. - minimum jedno zamówienie dotyczące wykonania robót drogowych, które obejmuje wykonanie nawierzchni przepuszczalnych typu Hanse Grande na powierzchni minimum 500 m2 - minimum jedno zamówienie dotyczące wykonania robót drogowych, które obejmuje wykonanie nawierzchni elastycznych na powierzchni minimum 50 m2, - minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót ogrodniczych, z których każde obejmuje posadzenie krzewów i/lub roślin okrywowych minimum 1.000 sztuk i zakładanie trawników minimum 2500 m2, - minimum dwa zamówienia dotyczące realizacji oświetlenia w tym co najmniej jedno winno dotyczyć dostarczenia oraz montażu minimum 10 latarni (słupy i oprawy) wraz z układaniem linii kablowych. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg zał. nr 4 do SIWZ.. 1.2.2.2. wykażą, iż dysponują kadrą techniczną do wykonania zamówienia, tzn: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, pełniącą funkcję kierownika budowy -1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów ogrodniczych lub architektury krajobrazu Wykaz kadry technicznej należy przedstawić wg zał. nr 5 do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatnich 3 lat obrotowych tj. od 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. łącznie w ww. okresie 9.400.000,00 zł., wg zał. nr 6a i 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 1.1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 1.1.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.1.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.1.8. Potwierdzenie wniesienia wadium, 1.1.9. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 1.1.10. Wykaz osób,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 1.1.11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach