Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka 17/21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 25 80
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 25 80
    REGON: 730934387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji sieci, dostawy sprzętu informatycznego i podpisów kwalifikowanych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: Dostawa i montaż infokiosku, dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych oraz dostawa oprogramowania biurowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.W ramach wyposażenia Zamawiającego dostawę i montaż infokiosku, dostawę sprzętu i urządzeń komputerowych oraz dostawę oprogramowania biurowego do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu grantowego pn. .” Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części I zamówienia.Część II zamówienia: Dostawa macierzy dyskowych oraz dostawa oprogramowania serwera pocztowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowych oraz dostawa oprogramowania serwera pocztowego do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu grantowego pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części II zamówienia.Część III zamówienia: Szkolenie w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego oprogramowania/sprzętu dla pracowników w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi zakupionego oprogramowania/sprzętu dla pracowników urzędu do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu grantowego pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części III zamówieniaCzęść IV zamówienia: Dostawa, montaż oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do obsługi sesji Rady Miejskiej w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania do obsługi Sesji Rady Miejskiej do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu grantowego pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części IV zamówienia.Część V zamówienia: Dostawa i realizacja podpisów kwalifikowanych do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja podpisów kwalifikowanych do/w budynku Urzędu Miejskiego w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice w ramach realizacji założeń projektu grantowego pn. ”Cyfrowa Gmina” realizowanych w ramach umowy o powierzeniu grantu nr 5140/3/2022 - Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 do SWZ dla części V zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.2 uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dla:- części I zamówienia: jedną dostawę i montaż infokiosku, dostawę sprzętu i urządzeń komputerowych oraz dostawę oprogramowania biurowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 70 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,Zamawiający informuje, iż w/w dostawy nie muszą być wykonane w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.- części II zamówienia: jedną dostawę macierzy dyskowych oraz dostawę oprogramowania serwera pocztowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 50 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,Zamawiający informuje, iż w/w dostawy nie muszą być wykonane w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.- części III zamówienia: dwa szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz dwa szkolenia stacjonarne w zakresie obsługi arkusza kalkulacyjnego i arkusza tekstowego o łącznej wartości usługi co najmniej 17 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie,Zamawiający informuje, iż w/w usługa nie muszą być wykonana w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.- części IV zamówienia: jedną dostawę wraz z montażem oraz instalacją i konfiguracją sprzętu i oprogramowania do obsługi sesji radyo łącznej wartości dostawy co najmniej 40 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części V zamówienia: jedną usługę polegającą na wykonaniu lub odnowieniu podpisów kwalifikowanych o łącznej wartości usługi co najmniej 2 500,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie.Zamawiający informuje, iż w/w usługa nie musi być wykonana w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach