Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji (przebudowy) instalacji wentylacji i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
    REGON: 000000023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji (przebudowy) instalacji wentylacji i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego, w zakres którego wchodzi: 1) wykonanie nowych systemów wentylacji i klimatyzacji, 2) wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin od klimatyzatorów do kanalizacji, 3) wykonanie demontażu nieczynnych kratek wentylacyjnych oraz zdekapitalizowanych urządzeń służących do chłodzenia pomieszczeń wraz z reperacją przegród, 4) wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla centrali wentylacyjnej, 5) wymianę agregatu wody lodowej oraz oczyszczenie i przygotowanie dachu pod montaż nowej wytwornicy. Zdemontowany agregat należy przewieźć we wskazane miejsce przez Zamawiającego w promieniu do 20 km od Pałacu Prezydenckiego. 6) włączenie nowych układów klimatyzacyjnych do istniejącego systemu BMS i SAP wraz zapewnieniem ich administracji w pomieszczeniu nadzoru, 7) uruchomienie i regulacja wykonanych instalacji, 8) pełnienie usług serwisowych urządzeń w czasie obowiązywania okresu gwarancji i rękojmi tj. minimum 24 miesiące (w zależności od podania liczby miesięcy przez wybranego Wykonawcę w ofercie i ocenianego w kryterium III) od dnia podpisania protokołu końcowego bez uwag min. 2 razy do roku. Zakres prac serwisowych zgodny z wymaganiami producenta wbudowanych urządzeń. W zakres usług wchodzi serwis urządzeń: - centrali wentylacyjnej (komplet wraz z automatyką oraz wymianą filtrów); - chłodnic kanałowych; - wytwornicy lodowej; - nawilżaczy (z wymianą wkładów); - nawiewników i wywiewników; - klap ppoż. (współdziałanie z systemem BMS); - instalacji c.t., wody i kanalizacji (w zakresie obsługi instalacji wentylacji i klimatyzacji); - instalacji elektrycznej zasilającej cały system wentylacji i klimatyzacji (styki, połączenia) zwanych dalej „urządzeniami”. Serwis musi spełniać warunki przeglądu gwarancyjnego, okresowego itp. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi oraz okresowi świadczenia usług serwisowych urządzeń przez Wykonawcę. Roboty budowlane zostaną objęte 60-miesięczną (5 lat) gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Urządzenia zostaną objęte co najmniej 24-miesięczną (2 lata) gwarancją i rękojmią (w zależności od podania liczby miesięcy przez wybranego Wykonawcę w ofercie i ocenianego w kryterium III) liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania odbiorów częściowych wykonanych prac w części dotyczącej skrzydła południowego Pałacu Prezydenckiego wraz z możliwością fakturowania częściowego. 5.2 Prace, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt 1 – 7 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z następującymi dokumentami: 1) Projektem budowlano - wykonawczym - Instalacje klimatyzacyjne w pomieszczeniach na I piętrze Skrzydła Południowego, 2) Projektem budowlanym - Budynek Główny, 3) Projektem wykonawczym - Budynek Główny – wytwornica wody lodowej, budynek BBN 4) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje klimatyzacyjne w pomieszczeniach na I piętrze Skrzydła Południowego - część instalacje wentylacji i klimatyzacji, 5) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje klimatyzacyjne w pomieszczeniach na I piętrze Skrzydła Południowego - część instalacje elektryczne 6) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - Budynek Główny - wytwornica wody lodowej - Instalacje wentylacji i klimatyzacji, 7) Przedmiarami robót - zwane dalej „Dokumentacją”. 5.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty: a) Postanowienie nr 380/III/2017 z dn. 27.11.2017 r. Wojewody Mazowieckiego, b) Decyzja nr 242/III/2016 z dn. 12.07.2016 r. Wojewody Mazowieckiego, c) Decyzja nr 325/III/2017 z dn. 30.10.2017 r. Wojewody Mazowieckiego, d) Decyzja nr 2166 N/17 z dn. 12.10.2017 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków, e) Decyzja nr 2187 N/17 z dn. 13.10.2017 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków, f) Decyzja nr 2376 N/17 z dn. 24.10.2017 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków. 5.4 Zamawiający, zgodnie z art. 8 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostępni dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ na wniosek Wykonawców ubiegających się o zamówienie przesłany na adres: zamowienia@prezydent.pl. Wniosek musi być podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zwracali się do Zamawiającego o przekazanie ww. dokumentów niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio na nośniku pamięci zewnętrznej (np. płyta CD, pendrive itp.). Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 – zawierające informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Kancelarii Prezydenta RP – zostaną wykorzystane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu złożenia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezwłocznie po osiągnięciu powyższego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak również nie będzie przekazywał jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostęp do tej dokumentacji będą miały wyłącznie osoby zaangażowane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). Powyższe zasady mają odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiającego odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące treści dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, jeżeli będą one zawierały informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostaną przekazane bezpośrednio wszystkim Wykonawcom, którym zostały przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 (jak również złożyli wnioski wraz ze stosownymi oświadczeniami o zachowaniu w poufności ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy złożą wnioski o udostępnienie dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, po udzieleniu przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania dotyczące ww. dokumentów, otrzymają te odpowiedzi wraz z powyższymi dokumentami, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości – 10.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13 sierpnia 2018 r. do godziny 13:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 4. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne. W przypadku, gdy z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji nie wynika uprawnienie do reprezentacji przez osoby, które podpisały pełnomocnictwo, należy przedłożyć odpis z rejestru lub ewidencji aktualny na datę podpisania pełnomocnictwa, potwierdzający uprawnienie tych osób do udzielenia pełnomocnictwa. 5. Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 6. Wykonawca złoży wraz z oferta kosztorys ofertowy (wypełniony przez Wykonawcę Przedmiar robót) będzie on służyć Zamawiającemu wyłącznie do określenia procentowego finansowego zaawansowania robót na podstawie, którego będzie dokonywane fakturowanie częściowe na etapie realizacji umowy. Kosztorys ofertowy powinien stanowić wypełniony przez Wykonawcę przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach