Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji placu manewrowego - etap 1 wraz z wymianą krawężników i ułożeniem kostki brukowej oraz regulacja pionowa kratki ściekowej

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-823 Brzesko, ul. Głowackiego 67a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6849430 , fax. 0-14 6849430
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Brzesku
    ul. Głowackiego 67a 67a
    32-823 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6849430, fax. 0-14 6849430
    REGON: 85039333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji placu manewrowego - etap 1 wraz z wymianą krawężników i ułożeniem kostki brukowej oraz regulacja pionowa kratki ściekowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem etapu pierwszego inwestycji jest: 1. Ułożenie krawężników od bramy wjazdowej przy ulicy Głowackiego , wokół placów postojowych przez budynkiem administracyjnym od strony północnej i wokół tego budynku aż do jego południowo zachodniego narożnika. Narożniki przy budynku i przy bramie zaokrąglone (3) a w części parkingowej (2) pod katem prostym. 2. Wykonanie chodnika z kostki brukowej pomiędzy ścianą budynku administracyjnego a położonym krawężnikiem ( z trzech stron budynku). 3. Regulacja pionowa kratki ściekowej na placu manewrowym w obrębie wykonywanej nowej nakładki bitumicznej 4. Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w części placu od bramy wjazdowej przy ulicy Głowackiego do linii 6 metrów za obrysem budynku administracyjnego od strony południowej .Nawierzchnia na całej szerokości placu manewrowego z odtworzeniem miejsc parkingowych przed budynkiem od strony północnej w kształcie prostokąta o wymiarach 8,5 x 6,60 mierzone od północno wschodniego narożnika budynku administracyjnego. Szczegółowy zakres rzeczowy całej inwestycji przedstawiony jest kosztorysie ślepym nakładczym stanowiącym załacznik SIWZ, który stanowi podstawę do wyliczenia ceny ryczałtowej I Etapu oraz jego wartości stanowić będą podstawę do wyliczenia ewentualnych cen robót zamiennych lub koniecznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; 1) Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej brutto za wykonanie zadania. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót określonego w przedmiarze. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz projekt umowy. 2) Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 9, 10, 11 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.18 SIWZ. 3) Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy -prawo zamówień publicznych- i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 4) Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej trzech podobnych zadań zadania o podobnym zakresie i wartości nie niższej niż 40.000,00zł. każde
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca obowiązkowo dołącza następujące oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. oświadczenie uzupełniające w zależności od statusu prawnego wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców którzy składają wspólną ofertę). 5. oświadczenie o podwykonawcach ( załącznik nr 7 SIWZ). Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, niezbędną wiedzę i znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami ( może to być np. kserokopia uprawnień i oświadczenie osoby z uprawnieniami, że w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę, podejmie ona obowiązki kierowania robotami w tej specjalności ). 3) aktualne zaświadczenie, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane w podpunkcie 2) jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4) zestawienie wykonanych zadań podobnych w ciągu ostatnich pięciu lat - z którego wynika, że wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej trzy zadania o podobnym zakresie i wartości nie niższej niż 40.000,00zł. każde. Wykazanie wykonania podobnych zadań powinno być przedłożone w formie wykazu podpisanego przez oferenta z podaniem rodzaju, zakresu i wartości wykonanych robót oraz z podaniem adresu i telefonu inwestora (sporządzonego wg załącznika nr 8 do SIWZ).Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności złożonej informacji. W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej trzech podobnych zadań lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie podobnych zadań, oferta zostanie odrzucona.Za zadanie podobne uważa się wykonanie robót remontowych z ociepleniem budynku.. 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną